کد خبر : 63657
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 16:12
-

کارنامه نامزدهای بهترین مربی سال فوتسال

کارنامه نامزدهای بهترین مربی سال فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از سوی کانون مربیان ایران و مانند سال گذشته اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی سال اعلام شد. یکی از بخش های مهم و حائز اهمیت برای فوتسالی ها بخش انتخاب بهترین مربی سال در این مراسم است. در بین نامزدهای کسب این عنوان نام چهار چهره فوتسالی به چشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از سوی کانون مربیان ایران و مانند سال گذشته اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی سال اعلام شد.
یکی از بخش های مهم و حائز اهمیت برای فوتسالی ها بخش انتخاب بهترین مربی سال در این مراسم است.
در بین نامزدهای کسب این عنوان نام چهار چهره فوتسالی به چشم میخورد ، مروری داریم بر کارنامه و دستاوردهای این چهار نفر در سال گذشته هجری شمسی:
*وحید شمسایی :
وحید شمسایی
آقای گل فوتسال جهان در سال گذشته توانست به دو عنوان قهرمانی داخلی و بین المللی با تیم تاسیسات دریایی دست یابد ، یکی قهرمانی در جام باشگاه های آسیا و دیگری قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران تا نخستین قهرمانی وحید در قامت مربی در رده بین المللی هم به دست آید.
اولین قهرمانی او در سال ۹۴ ، پس از ۳ سال ناکامی باشگاه های ایرانی در قاره کهن به دست آمد و دومی تکرار دوباره قهرمانی او در سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ با تیم های دبیری و تاسیسات.
*سیدمحمد ناظم الشریعه:
ناظم الشریعه
مربی شیرازی و خوش اخلاق فوتسال ایران با تجربه اندوزی در رقابت های لیگ برتر و هدایت تیم های مختلف به نیمکت تیم ملی رسید و توانست با استفاده صحیح و درست از بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران ، پس از ۶ سال و دو دوره ناکامی جام قهرمانی فوتسال آسیا را به ایران بازگرداند. وی در رقابتهای گرندپریکس برزیل نیز با تیم ملی به عنوان نایب قهرمانی رسید.
* علی افضل:
افضل
علی افضل که بیشتر او را با هدایت تیم های اصفهانی می شناسیم ، با دو قهرمانی در لیگ با تیم های شهر خود فولاد ماهان و گیتی پسند و یک نایب قهرمانی آسیا به آذربایجان رفت و سال گذشته هدایت تیم مس سونگون را بر عهده گرفت و در حالیکه تا ثانیه های آخر شانس قهرمانی داشت ، جام را از دست داد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.
*محسن حسن زاده:
حسن زاده
بازیکن محجوب و کم حرف فوتسال قم ، کم کم به مرز تجریه پختگی در مربیگری می رسد.تجربه قهرمانی در تنها جام حذفی فوتسال ایران و نایب قهرمانی در لیگ با صبای قم و مربیگری در تیم های فرش آرا ، او را سال گذشته راهی اهواز و هدایت تیم حفاری کرد و تیم این مربی سخت کوش علیرغم از دست دادن چند بازیکن ، نمایش خوبی را از خود در لیگ گذشته بروز دادند.
حالا باید منتظر ماند و دید کدام چهره فوتسالی موفق به تائید کانون مربیان و انتخاب به عنوان مربی سال خواهند شد.
سال گذشته از سوی کانون مربیان ، وحید شمسایی به عنوان بهترین مربی سال فوتسال انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

چرا توی لیست شما استاد مسلم فوتسال جهان جناب رضا صادقی عزیز نیست؟

نام ... چهارشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

پس اسم حسین افضلی را هم بزاریند بعد ۴ سال خونه نشینی شهروند کاشان را از لیگ یک به دو برد

كدخدايي چهارشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

Chera esme reza lak nist aslan malom nist payegah khabari ba lak moshgeli dare