کد خبر : 63720
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 10:45
-

رایزنی برای دیدار تدارکاتی تیم ملی با آذربایجان و قزاقستان

رایزنی برای دیدار تدارکاتی تیم ملی با آذربایجان و قزاقستان
کمیته فنی فوتسال به دنبال رایزنی با کشورهای آذربایجان و قزاقستان برای انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال ایران در خردادماه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فنی فوتسال به دنبال رایزنی با کشورهای آذربایجان و قزاقستان برای انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال ایران در خردادماه است.
عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره جلسه با سیدمحمد ناظم الشریعه و احتمال حضور تیم ملی در یک تورنمنت اروپایی در خردادماه، گفت: کادر فنی تیم ملی درخواست داشت تا به چند کشور اروپایی نامه زده شود و بتوانیم با بعضی از کشورها بازی تدارکاتی داشته باشیم. من هم با آقای ناظم الشریعه و هم با آقای کفاشیان صحبت کردم. نظر شخصی‌ام این بود که با کشورهایی مثل قزاقستان و جمهوری آذربایجان بازی کنیم.

وی افزود: این دو تیم هم سهمیه جام جهانی خود را گرفته‌اند و برنامه خاصی ندارند و هم به کشور ما نزدیکترند و سفر به آنها راحتتر است. ما زمان زیادی تا خردادماه نداریم و پروسه صدور ویزای شینگن هم می‌تواند طولانی شود. برای همین قزاقستان و جمهوری آذربایجان گزینه های خوبی هستند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال یادآور شد: البته با توجه به خواسته سرمربی تیم ملی، مجددا با کشورهای اروپایی مذاکره خواهیم کرد. باید مذاکرات ما تلفنی و فرد به فرد باشد. با نامه نگاری جواب درست و حسابی نمی‌گیریم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.