کد خبر : 63701
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 10:37
-

طیبی در دو راهی تهران و تبریز

طیبی در دو راهی تهران و تبریز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی بازیکن فصل گذشته مس سونگون که موفق شد عنوان بهترین بازیکن لیگ را در مراسم گالای فوتسال کسب کند در دوراهی تبریز و تهران قرار گرفته است. بنا به شنیده ها طیبی با پیشنهاد خوبی از سوی تاسیساتی ها روبرو شده است وهمین پیشنهاد باعث دودل شدن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی بازیکن فصل گذشته مس سونگون که موفق شد عنوان بهترین بازیکن لیگ را در مراسم گالای فوتسال کسب کند در دوراهی تبریز و تهران قرار گرفته است.

بنا به شنیده ها طیبی با پیشنهاد خوبی از سوی تاسیساتی ها روبرو شده است وهمین پیشنهاد باعث دودل شدن این بازیکن ملی پوش شده است.

درحالی که بازیکنان مس قرار است هفته آینده برای تمدید قرارداد راهی تبریز شوند فعلا تکلیف طیبی برای حضور در این تیم مشخص نیست.باید منتظر ماند و دید در روزهای آتی بعد بهروز جعفری دومین خرید تاسیساتی ها هم از تبریز خواهد آمد و یا اینکه طیبی با حضور در مس ماموریت نیمه تمام سال گذشته خود را به پایان خواهد رساند.

طیبی دیروز نیز در تمرین وحید شمسایی حضور پیدا کرد که همین اتفاق زمزمه های پیوستن وی به جمع تاسیساتی ها را افزایش می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

نه عزیزان بی طرف بازارگرمی نکنیدبراش اتفاقا دو راهی نیس بلا تکلیفه بنده خدا منتظره ببینه تاسیسات میخوادش یا نه ……که اگه تاسیسات بازیکنای پارسالش بمونن تکلیفش روشنه باید دست از پا درازتر برگرده مس….تیم مس اگه بتونه چندتا از بازیکنایه تاسیسات و بگیره طیبی مسم جایی نداره خخخخخخخخخخ شمسایی میخواد با اینکارا بازیکنای پارسالش برن قرارداد ببندن

نام ... چهارشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

داره بازار گرمى میکنه براى تیم مس

نام ... چهارشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

افضل نخواستش

نام ... چهارشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

حسین جان تو تبریز بمون

ناشناس پنجشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

مس اگه کدوم یکی از بازیکنای تأسیسات رو بگیره طیبی جایی نداره؟
حرفای خنده دار که نزنید دیگه…..