کد خبر : 63760
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 12:36
-

نماد جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ کلمبیا رونمایی شد

نماد جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ کلمبیا رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت فیفا امروز مراسمی در کلمبیا میزبان مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ برگزار شد که یکسری از مقامات کشورهای مختلف مسئولان کمیته مسابقات و مسئولان فیفا در آن حضور داشتند. در این جلسه جزئیاتی مربوط به میزبانی مسابقات و نحوه برگزاری آن مورد بررسی قرار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت فیفا امروز مراسمی در کلمبیا میزبان مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ برگزار شد که یکسری از مقامات کشورهای مختلف مسئولان کمیته مسابقات و مسئولان فیفا در آن حضور داشتند.

در این جلسه جزئیاتی مربوط به میزبانی مسابقات و نحوه برگزاری آن مورد بررسی قرار گرفت. ابتدا نماد مسابقات رونمایی شد و نحوه فروش بلیت مسابقات در دور اول و همچنین نکات ریزی که جالب توجه بود از سوی مقامات مطرح شد.

رامون جسورن رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا ابتدا در این نشست از حضور نمایندگان فیفا و همچنین نمایندگان فوتبال سایر کشورها تشکر کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه ۱۴۳ روز به آغاز مسابقات باقی مانده است اما وضعیت سازمان لیگ برای برگزاری این مسابقات مطلوب است. همچنین سانتاندر شهردار کلمبیا با پخش ویدئو در مورد نحوه میزبانی شهرها و امکاناتی که طراحی شده است صحبت کرد.

در این نشست ۱۵۰ میهمان خارجی و ۴۰ نماینده داخلی به همراه گروهی از خبرنگاران داخلی و خارجی حضور داشتند.

رقابت‌های جام جهانی فوتسال با حضور ۲۴ تیم از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهرماه در کلمبیا برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.