کد خبر : 63804
تاریخ انتشار : جمعه 3 اردیبهشت 1395 - 13:42
-

مظفر: لیگ ما منعکس‌کننده استعدادهایمان نیست/ عدم حضور اسپانسرها ناراحت‌کننده است

مظفر: لیگ ما منعکس‌کننده استعدادهایمان نیست/ عدم حضور اسپانسرها ناراحت‌کننده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره کیفیت لیگ امسال اظهار داشت: هر سال لیگ ما به همین صورت بوده و اینطور نبوده که رقابت بین ۴ یا ۵ تیم باشد. اگر بخواهم نقطه ضعف لیگ را بگویم باید آن را در ۴ بخش توضیح دهم. نخست اینکه لیگ ما آیینه تمام نمای همه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره کیفیت لیگ امسال اظهار داشت: هر سال لیگ ما به همین صورت بوده و اینطور نبوده که رقابت بین ۴ یا ۵ تیم باشد. اگر بخواهم نقطه ضعف لیگ را بگویم باید آن را در ۴ بخش توضیح دهم. نخست اینکه لیگ ما آیینه تمام نمای همه استعدادهای کشور نیست. ما در سراسر کشور استعدادهایی داریم که لیگ نمی‌توان آن را منعکس کند.

وی افزود: ما سیستم سازمان‌یافته‌ای نداریم به همین دلیل برای کشف بازیکن با مشکل مواجه هستیم. بازیکنان مستعدی در سطح کشور داریم که شانس حضور در هیچ لیگی را ندارند. نکته دیگر اینکه تجربه تلخ کنار کشیدن تیم‌ها همانند سال‌های قبل باز هم تکرار شد. باید حداقل‌ها و استانداردهایی را تعریف کنیم و نباید اجازه دهیم هر تیمی با هر ظرفیتی وارد لیگ شود. باید اطمینان خاطر داشته باشیم که تیم‌ها توانایی مالی برای حضور در لیگ را دارند.

مظفر درادامه این مصاحبه با اشاره به اینکه برای تیم‌هایی که در چند مسابقه شرکت نمی‌کنند جریمه سنگین در نظر گرفته شود تصریح کرد: باید قوانینی برای تیم‌هایی که در تک‌بازی‌ها شرکت نمی‌کنند داشته باشیم. امسال تیم‌هایی بودند که برای صرفه‌جویی در هزینه‌هایشان مقابل ما و یا حفاری بازی نکردند اگر دو تیم در کورس قهرمانی باشند تفاضل گل تکلیف را مشخص می‌کند. بنابراین باید جریمه‌هایی در نظر گرفته شود که از خرج سفر یک تیم بیشتر باشد.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد با ابراز نارضایتی از عدم حضور اسپانسرها عنوان کرد: عدم انعکاس مطلوب بازی‌ها ناراحت‌کننده است. ما حق پخش تلویزیونی نداریم اما اگر بتوانیم اطلاع‌رسانی خوب و پخش رادیویی داشته باشیم به این رشته کمک می‌کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی ایران با اشاره به جنبه‌های مثبت لیگ خاطرنشان کرد: همین که ۱۰ سال است لیگ ما به طور منظم برگزار می‌شود جای شکر دارد. هیچ کشور آسیایی نیست که لیگ رفت و برگشت داشته باشد. فقط ژاپن یک شبهه لیگ دارد که مسابقات را به صورت منطقه‌ای برگزار می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید لیگ امسال پدیده‌ای را معرفی کرد یا خیر؟ گفت: چون همه بازی‌ها را ندیده‌ام نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم اما در مورد تیم خودم باید بگویم ۴ بازیکن جوان جذب کردیم، به آنها بازی دادیم که بازی خوب این ۴ بازیکن دیده شد و به تیم ملی دعوت شدم. بازیکنانی ۱۹- ۲۰ ساله که فکر می‌کنم معرفی آنها به تیم ملی ثمره لیگ بوده است.

مظفر در پایان اظهار داشت: این قهرمانی را به روح پاک پدرم و همینطور دکتر دادکان تقدیم می‌کنم که با حمایت‌های خود باعث شد این قهرمانی به دست آید. فکر می‌کنم توانستیم مقداری از حمایت‌های دانشگاه آزاد و دادکان را با این قهرمانی جبران کنیم.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.