کد خبر : 63832
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 1:05
-

صعود گازپروم و اینترموویستار به فینال

صعود گازپروم و اینترموویستار به فینال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قهرمانان روسیه و اسپانیا با برتری مقابل حریفان خود جواز حضور در فینال جام باشگاه‌های فوتسال اروپا ۱۶-۲۰۱۵ را کسب کردند. در بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی ابتدا تیم فوتسال گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه به مصاف تیم فوتسال اسپورت لیسبون بنفکا پرتغال رفت که جدال دو تیم در وقت‌های عادی و اضافه با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قهرمانان روسیه و اسپانیا با برتری مقابل حریفان خود جواز حضور در فینال جام باشگاه‌های فوتسال اروپا ۱۶-۲۰۱۵ را کسب کردند. در بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی ابتدا تیم فوتسال گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه به مصاف تیم فوتسال اسپورت لیسبون بنفکا پرتغال رفت که جدال دو تیم در وقت‌های عادی و اضافه با نتیجه ۴ بر ۴ به پایان رسید. در ضربات پنالتی تیم قهرمان روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ به برتر رسید تا با نتیجه کلی ۷ بر ۶ به فینال بازی‌ها صعود کند. کاتاتا (دقیقه ۱)، دیمیتری لیسکوف (دقیقه ۲۰)، ایوان سیگنف (دقیقه ۲۹) و آندری آفاناسیف (دقیقه ۳۱) گل‌های گازپروم را به ثمر رساندند. گل‌های بنفیکا نیز توسط آلساندرو پاتیاس (۲ گل در ثانیه ۱۳ و دقیقه ۳۱)، چاگوینها (دقیقه ۱۴) و جفرسون (دقیقه ۳۷) به ثمر رسید. در ضربات پنالتی نیز مارسینیو، وادیسلاو شایاخماتوف و روبینیو توپ‌های خود را وارد دروازه بنفیکا کردند. برای بنفیکا نیز الساندرو پاتیاس و ویلهم گل‌زدند و پنالتی رافائل هنمی ژاپنی به هدر رفت. هنچنین اخراج زوییاد کوپاتادزه، دروازه‌بان تیم بنفیکا از نکات حاشیه‌ای این بازی بود. در پایان این دیدار آندری آفاناسیف از تیم فوتسال گازپروم بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی تیم فوتسال اینترموویستار اسپانیا موفق شد ۴ بر ۲ تیم فوتسال پسکارا ایتالیا را شکست دهد و حریف گازپروم در فینال بازی‌ها شود. در این دیدار ریکاردینیو (دقیقه ۸)، کاردینال (دقیقه ۱۱)، رافائل (دقیقه ۲۰) و ماریو ریویلوز (دقیقه ۳۹) برای اینترموویستار گل‌زنی کردند. همچینین گل‌های پسکارا توسط مائورو کانال (دقیقه ۵) و آدولفو سالاس (دقیقه ۳۷) به ثمر رسید. در این دیدار نیز کاردینال عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد.

بدین تریتیب در دیدار فینال این بازی‌ها یک‌شنبه شب (۲۴ آپریل / ۵ اردی‌بهشت) تیم‌های گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه و اینترموویستار اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رده‌بندی نیز مابین اسپورت لیسبون بنفیکا پرتغال و پسکارا ایتالیا برگزار خواهد شد.

نتایج نیمه‌نهایی (۲۲ آپریل / ۳ اردی‌بهشت):

* گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه ۷ (۴) – اسپورت لیسبون بنفکا پرتغال ۶ (۴)

* پسکارا ایتالیا ۲ – اینترموویستار اسپانیا ۴

برنامه روز نهایی (۲۴ آپریل / ۵ اردی‌بهشت):

* رده‌بندی / اسپورت لیسبون بنفکا پرتغال – پسکارا ایتالیا

* فینال / گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه – اینترموویستار اسپانیا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۵۹

کدوم کانال نشون میده