کد خبر : 63869
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 13:17
-

گزارش تصویری قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ بانوان

گزارش تصویری قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان را به دست آورد. گزارش تصویری از قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان را ببینید: به گزارش وب سایت نود، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان ظهر پنجشنبه با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که طی آن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان را به دست آورد.
گزارش تصویری از قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان را ببینید:

به گزارش وب سایت نود، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان ظهر پنجشنبه با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که طی آن دانشگاه آزاد به مصاف تیم بازرگانی امیر نوشهر رفت که با نتیجه ۱۴ بر دو حریفش را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

با این حساب شاگردان شهرزاد مظفر با ۵۴ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کردند و تیم‌های شرکت ملی حفاری و احرار رشت به ترتیب با ۴۸ و ۴۳ امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفتند. این نتیجه در حالی به دست آمد که بانوان فوتسالیست دانشگاه آزاد با قدرت لیگ را شروع کردند و از همان ابتدا هم مشخص بود این تیم سودایی جز قهرمانی در سر ندارد.

مظفر در پایان این رقابت‌ها گفت: «در ابتدا باید به تمام بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی تیم فوتسال دانشگاه آزاد این موفقیت و قهرمانی را تبریک بگویم. ما برای این عنوان زحمات زیادی کشیدیم و تمرینات پرفشار و منظمی را در طول فصل سپری کردیم. بازیکنانی چون فرشته کریمی و دروازه‌بان تیم‌مان نقش مهمی در کسب این پیروزی داشتند و حالا باید برای دفاع از عنوان قهرمانی و کسب موفقیت‌ها بیشتر، تلاش بیشتری داشته باشیم.»

شهرزاد سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بود که با فدراسیون علی کفاشیان دچار مشکل شد و از سمتش استعفا داد. بسیاری از بازیکنان تیم ملی فوتسال در تیم دانشگاه آزاد شاغل هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.