کد خبر : 63984
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 20:51
-

جدال اسپانیا و روسیه اینبار در فینال جام باشگاه‌های اروپا

جدال اسپانیا و روسیه اینبار در فینال جام باشگاه‌های اروپا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امشب فینال جام باشگاه‌های فوتسال اروپا ۱۶-۲۰۱۵ برگزار می‌شود. تیم‌های فوتسال اینترموویستار اسپانیا و گازپروم روسیه با شکست حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی جواز حضور در فینال جام باشگاه‌های اروپا را کسب کردند. دیدار تیم‌های اسپانیایی و روسی یادآور جدال دو تیم روسیه و اسپانیا در فینال جام ملت‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امشب فینال جام باشگاه‌های فوتسال اروپا ۱۶-۲۰۱۵ برگزار می‌شود. تیم‌های فوتسال اینترموویستار اسپانیا و گازپروم روسیه با شکست حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی جواز حضور در فینال جام باشگاه‌های اروپا را کسب کردند. دیدار تیم‌های اسپانیایی و روسی یادآور جدال دو تیم روسیه و اسپانیا در فینال جام ملت‌های ۲۰۱۶ اروپا است. دیداری که با برتری ۷ بر ۳ اسپانیا به پایان رسید.

اما این دو تیم با گذشته‌ای متفاوت به دیدار هم می‌روند. اینترموویستار پرافتخارترین تیم فوتسال جهان است و گازپروم برای نخستین بار پای به جام باشگاه‌های اروپا گذاشته است و تاکنون حضور در این سطح از مسابقات را تجربه نکرده است. هرچند این تیم چهره‌های سرشناس و اثرگذاری همچون ادرلیما، روبینیو و ولادیسلاو شایاخماتوف را در ترکیب دارد، ولی مهره‌های اینترموویستار همچون ریکاردینیو و کاردینال پرتغالی و اورتیز در فرصت‌شناسی و تکنیکی بودن یک سر و گردن بالاتر هستند.

این دو تیم تاکنون جدال مستقیمی بایکدیگر نداشته‌اند. اینترموویستار در جدال با تیم‌های روسی در فینال اروپا، ۲ برد و ۲ شکست در کارنامه خود دارد.

دیدار امشب را می‌توان دیدار ستاره‌های اروپایی دانست. ستاره‌هایی که در دو تیم اینترموویستار و گازپروم تقسیم شده‌اند. باید دید امشب اندیشه کاکا برزیلی برتر است یا خسوس ولاسکو اسپانیایی. آیا دوباره اسپانیا بر روسیه غلبه می‌کند؟

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجا کلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.