کد خبر : 63945
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 11:08
-

ناظم الشریعه: بهتر است لیگ فوتسال زودتر شروع شود/ بازی با آذربایجان هم خوب است

ناظم الشریعه: بهتر است لیگ فوتسال زودتر شروع شود/ بازی با آذربایجان هم خوب است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره درخواستش برای شروع لیگ برتر فوتسال زودتر از تاریخ ۱۵ تیرماه، گفت: من درخواستم را به کمیته فوتسال داده‌ام و پیشنهادم این است که لیگ از سوم تیرماه شروع شود. هرچه لیگ زودتر آغاز شود، بازیکنان هم زودتر آماده می‌شوند و این برای ما بهتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره درخواستش برای شروع لیگ برتر فوتسال زودتر از تاریخ ۱۵ تیرماه، گفت: من درخواستم را به کمیته فوتسال داده‌ام و پیشنهادم این است که لیگ از سوم تیرماه شروع شود. هرچه لیگ زودتر آغاز شود، بازیکنان هم زودتر آماده می‌شوند و این برای ما بهتر است.

وی افزود: طبق برنامه، هفت هفته از لیگ برگزار می‌شود و سپس مسابقات به خاطر اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی تعطیل خواهد شد. البته تصمیم گیری نهایی با هیات رئیسه است که سه شنبه این هفته جلسه‌ای در این ارتباط برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی، گفت: بازی با تیم ملی برزیل، ازبکستان و حضور در تورنمنت تایلند تقریبا قطعی است که از این بابت در مرداد و شهریور مشکلی نداریم. درخواست ما این بود که در پایان اردوی تیم ملی قبل از ماه رمضان هم بازی تدارکاتی داشته باشیم.

ناظم الشریعه درباره احتمال بازی با آذربایجان و قزاقزستان هم تاکید کرد: بازی با این تیم‌ها هم خوب است چرا که کیفیت خوبی دارند و می‌توانند به ما کمک کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.