کد خبر : 64067
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 16:32
-

افضل: رقم قرارداد سال گذشته طیبی تکرار نخواهد شد/تلاش خود را برای جذب کشاورز به کار می بریم

افضل: رقم قرارداد سال گذشته طیبی تکرار نخواهد شد/تلاش خود را برای جذب کشاورز به کار می بریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تمدید قراراداد با مس سونگون با شرط و شروطی همراه نبود اما مثل همیشه که هدفم از حضور در تیم قهرمانی کسب بهترین نتیجه است، تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم مس به کار می گیرم. علی افضل افزود: برای نزدیک شدن به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تمدید قراراداد با مس سونگون با شرط و شروطی همراه نبود اما مثل همیشه که هدفم از حضور در تیم قهرمانی کسب بهترین نتیجه است، تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم مس به کار می گیرم.
علی افضل افزود: برای نزدیک شدن به هدف با حفظ اسکلت تیم را تقویت کرده اما همزمان نقاط ضعف را نیز با جذب بازیکنان کمرنگ می کنیم تا در رقابت ها از این مورد متضرر نشویم. البته نمی گویم لیست مورد نظر را با بازیکنان نامی و ستاره پر می کنیم زیرا به این موضوع معتقدم که بازیکنان سطح عالی و متوسط اختلاف چندانی از نظر فنی ندارند و تنها فضایی که به دیگران داده شده باعث درخشیدن است و اگر مربی بتواند به بازیکنان تیمش فضای دیده شدن بدهد به طور حتم از توانایی صد در صد آنها بهره می برد.البته برای من در جذب بازیکن ۲ فاکتور اهمیت فراوانی دارد یکی توانایی و دیگری اخلاق شاید با نگاه حرفه ای حتی اخلاق بر توانایی فنی غلبه کند زیرا بازیکن غیر حرفه ای را می توان به پیشرفت نزدیک کرد اما کسی که در اخلاقیات ضعف داشته باشد تا انتهای همکاری برای تیم دردسر درست می کند.

وی افزود: یکی از بزرگترین نقاط ضعف ما درفصل گذشته نداشتن بازیکن لیدر در تیم بود تا با تکیه بر توانایی مدیریت کردن بازی از جانب این بازیکن، هماهنگ عمل کنیم و در زمانی که دست مربی در زمین کوتاه است بتواند روح اتحاد را در بازیکنان بیدار کند.محمد کشاورز با توجه به توانایی و روحیه رهبری که دارد می تواند گزینه بسیار خوبی برای رفع مشکل مربیان لیگ برتری باشد و ما هم می توانیم به عنوان یک مهره برای در اختیار گرفتنش تلاش خود را به کار گیریم.

وی در خصوص وضعیت حسین طیبی گفت: پس از اتمام رقابت های فصل گذشته طیبی به عنوان بازیکن آزاد دیده می شود شاید تیم های دیگری نیز در پی جذب این بازیکن باشند اما وی در لیست ما هم حضور دارد و برای تمدید قراراداد با این بازیکن وارد مذاکره می شویم، البته رقم قرارداد سال گذشته به احتمال زیاد برای این بازیکن تکرار نخواهد شد زیرا شرایط این اتفاق را رقم زد این موضوع برای هر بازیکنی یک شانس به حساب می آید و برای طیبی همه سال گذشته شانس بزرگی به وجود آمد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بیان داشت: هنوز بودجه تیم تعیین نشده و از شرایط مالی برای جذب بازیکن بی اطلاع هستیم به همین دلیل هم فرآیند جذب بازیکن استارت نخورده است البته تیم های پول دار بازیکنان را بدعادت کرده اند و با هر شخصی که صحبت می کنیم در پی رقم های بالا هستند اما در تیم مس مبلغ قراراداد بازیکنان باید به نحوی باشد که بازیکنان از هم دور نشوند و در حق کسی اجحاف نشود زیرا فاصله بسیار در رقم قرارداد روحیه باقی بازیکنان را تضعیف می کند.

افضل در پایان خاطر نشان کرد: مثل همیشه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنیم زیرا در لیگ ایران ایستادن در جایگاههای دوم و سوم بی ارزش است و فایده ای ندارد. بهترین تلاشمان را به کار می گیریم برای قهرمانی اما تا زمانی که برخی نفرات و تیم ها راههای نادرست اما کوتاه را برای رسیدن به قهرمانی انتخاب می کنند ما همچنان باید در آرزوی رسیدن به هدف باشیم.شاید کسی صحبتی به میان نیاورد و با صراحت اشاره نکند .فوتسال ما پاک نیست امیدوارم در فصل پیش رو اتفاقاتی که همه فوتسالی ها از آن با خبرند دوباره جریان پیدا نکند و ما با خاطری آسوده تنها بر موارد فنی برای قهرمانی تمرکز کنیم.
منبع:yjc

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وحید دوشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

خیلی جالبه که علی افضل داره از اخلاق حرف میزنه!!!!!

نام ... دوشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

۱- تو انتخاب دستیار هات دقت کن
۲-مثل سال پیش تو جدب بازیکن دنبال رفاقت نباش و منطقی عمل کن

نام ... سه شنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

ببخشید یک سوال
آیا گیتی پسند با سرمربیگری ایشان از راه سالم قهرمان شد?