کد خبر : 64021
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 9:49
-

ناظم الشریعه:احتمالا با همین ۲۲ بازیکن تا روز آخر ادامه می دهیم/رئیس جدید فدراسیون باید شرایط تیم ملی فوتسال را درک کند

ناظم الشریعه:احتمالا با همین ۲۲ بازیکن تا روز آخر ادامه می دهیم/رئیس جدید فدراسیون باید شرایط تیم ملی فوتسال را درک کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با دعوت از ۲۲ بازیکن به تیم ملی،مرحله اول از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال از فردا آغاز می شود. به این بهانه با محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی گپ زدیم تا در مورد شرایط کنونی تیم مطلع شویم: از برنامه های آماده سازی تیم ملی بگویید؟ ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با دعوت از ۲۲ بازیکن به تیم ملی،مرحله اول از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال از فردا آغاز می شود. به این بهانه با محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی گپ زدیم تا در مورد شرایط کنونی تیم مطلع شویم:

از برنامه های آماده سازی تیم ملی بگویید؟

ما یک برنامه تنظیم کرده ایم که هر ماه تا زمان شروع جام جهانی اردوها و تمریناتی داشته باشیم و آخر هر ماه هم یک دیدار دوستانه برگزار کنیم. این برنامه تقریبا منطقی است اما در اجرایی کردن آن مشکلاتی داریم.هم اکنون بازی دوستانه در مرداد و شهریور ما قطعی شده است. در هفتم و هشتم مرداد در ایران با برزیل دو بازی انجام می دهیم و ۲۹ و ۳۰ ، ۳۱ مرداد هم باید تورنمنت تایلند که قرار است دو تیم اروپایی هم در آن باشند شرکت کنیم.هفتم و هشتم شهریور هم دوبازی دوستانه با ازبکستان خواهیم داشت.

اگر با یکی از این تیم ها در جام جهانی همگروه شوید چه؟

بعید می دانم. برزیل سرگروه است و با آسیایی هم همگروه نمی شویم مگر اینکه تیم های تورنمنت تایلند در گروه ما قرار بگیرند که البته چاره ای هم نداریم و باید همین حریفان تدارکاتی را قبول کنیم.

برای اردیبهشت ،خرداد و تیر ماه چه برنامه ای دارید؟

ما حساب کردیم و دیدیم که ما رمضان از ۱۹ خرداد شروع می شود و لیگ هم هست.تصمیم گرفتیم بازیکنان کلا در ماه رمضان دراختیار باشگاه های خود باشند. الان که تمرینات شروع شود برای اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد به دنبال حریف تدارکاتی هستیم.رایزنی هایی هم صورت گرفته و آذربایجان و قزاقستان به عنوان حریفان تدارکاتی ما در نظر گرفته شده اند. این دو تیم به جام جهانی هم صعود کردند و حریفان خوبی هستند.همچنین برنامه ای برای اردوی اسپانیا داده ام تا در آنجا با چند تیم باشگاهی این کشور بازی کنیم که امیدوارم این اردو عملی شود. برای آخر اردیبهشت هم پیشنهاد اردو در کیش یا مشهد را دادم که باید دید آن هم عملی می شود یا نه؟

در مورد بازیکنانی که دعوت شده اند بگویید.چقدر از این لیست نهایی است؟

لیگ کلا ۷ هفته برگزار می شود و اوایل لیگ هم معمولا بازیکنان و تیم ها هنوز جا نیفتاده اند.ما چاره ای نداشتیم که این ۲۲ بازیکن را دعوت کنیم و به آنها فرصت بدهیم. البته در لیگ هم اگر کسی واقعا نمایش خوبی داشته باشد قطعا دعوت می شود ولی با این ۲۲ بازیکن کارهای بدنی را انجام می دهیم تا اگر روز آخر و بعد از لیست ۱۴ نفره بازیکنی مصدوم شد یا مشکل داشت و کسی را خواستیم اضافه کنیم از همین ۲۲ بازیکن باشد و مشکل بدنی نداشته باشد.

خواسته های شما برآورده شده است؟

خوشبختانه در بحث لباس مشکل تیم ملی حل شده است و با تغییر اسپانسر لباس های جدید را می پوشیم.امیدوارم اردوهای ما هم عملی شود تا شرایط به خوبی پیش برود.

بحث انتخابات فدراسیون هم در پیش است.با تغییر رئیس فدراسیون، تیم ملی چه سرنوشتی خواهد داشت؟

فکر نمی کنم اتفاق خاصی بیفتد.هر کسی رئیس شود به اهمیت جام جهانی واقف است و همه دوست دارند تیم نتیجه بگیرد.رئیس جدید هم قطعا از تیم فوتسال حمایت کرده و باید شرایط را درک کند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.