کد خبر : 64007
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 0:51
-

گازپروم برای نخستین بار قهرمان اروپا شد

گازپروم برای نخستین بار قهرمان اروپا شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دقایقی پیش تیم فوتسال گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه با شکست اینترموویستار اسپانیا برای نخستین بار جام قهرمانی اروپا را بالای سر برد. در دیدار فینال این مسابقات که مابین تیم‌های گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه و اینترموویستار اسپانیا برگزار شد، تیم فوتسال گازپروم موفق شد ۴ بر ۲ به برتریبرسد و به عنوان سومین باشگاه روس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دقایقی پیش تیم فوتسال گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه با شکست اینترموویستار اسپانیا برای نخستین بار جام قهرمانی اروپا را بالای سر برد. در دیدار فینال این مسابقات که مابین تیم‌های گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه و اینترموویستار اسپانیا برگزار شد، تیم فوتسال گازپروم موفق شد ۴ بر ۲ به برتریبرسد و به عنوان سومین باشگاه روس مقام قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا را بدست آورد. در این دیدار آندری آفاناسایوف (دو گل در دقایق ۵ و ۳۷)، مارسینیو (دقیقه ۱۷) و کاتاتا (دقیقه ۳۹) برای گازپروم گل‌زنی کردند. گل‌های اینترموویستار نیز توسط کاردینال (دقیقه ۵)، پولا (دقیقه ۱۳) و دنیل شیرایشی (دقیقه ۳۹) به ثمر رسید. در پایان این دیدار  آندری آفاناسایوف به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. همچنین ایوان چیشکالا بازیکن گازپروم با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم فوتسال اسپورت بنفیکا لیسبون پرتغال موفق شد در ضربات پنالتی پسکارا ایتالیا را شکست دهد و به مقام سوم دست پیدا کند. این دیدار در وقت‌های عادی و اضافه ۲ بر ۲ مساوی پایان رسید. در ضربات پنالتی خوانخو دروازه‌بان ملی‌پوش و اسپانیایی بنفیکا خوش درخشید و با مهار دو ضربه پنالتی موجب پیروزی ۲ بر صفر تیمش در این ضربات شد. ره (دقیقه ۳۳) و برونو کوئلیو (دقیقه ۳۸) گل‌زنان بنفیکا در این دیدار بودند. مائورو کانال (دقیقه ۱۹) و کریستین بوروتو (دقیقه ۲۰) نیز برای پسکارا گل‌زنی کردند. در ضربات پنالتی الساندرو پاتیاس و برونو کوئلیو برای بنفیکا موفق عمل کردند و ضربات داگلاس نیکولیدو و مارکو ارکولوسی توسط خوانخو مهار شد. در پایان این دیدار خوان خوره آنگستو هرناندز دروازه‌بان بنفیکا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

بدین ترتیب در پایان مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال اروپا ۱۶-۲۰۱۵ تیم‌های گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه، اینترموویستار اسپانیا، اسپورت بنفیکا لیسبون پرتغال و پسکارا ایتالیا درمکان‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در پایان این رقابت‌ها ادر لیما بازیکن برزیلی-روسی تیم فوتسال گازپروم با ۱۳ گل به عنوان آقای گلی دست پیدا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.