کد خبر : 64088
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 10:06
-

دبیری:امسال کار شمسایی برای قهرمانی سخت است/از ناظم الشریعه دلگیرم

دبیری:امسال کار شمسایی برای قهرمانی سخت است/از ناظم الشریعه دلگیرم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم دبیری تبریز که فصل گذشته در رده چهارم قرار گرفت رفته رفته مهیای حضور در لیگ برتر می شود. با افشین دبیری مالک این باشگاه گپی زدیم که از نظرتان می گذرد: الان شرایط تیم و کادر فنی به چه ترتیبی است؟ انشالله از اواسط اردیبهشت ماه تمرینات خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم دبیری تبریز که فصل گذشته در رده چهارم قرار گرفت رفته رفته مهیای حضور در لیگ برتر می شود. با افشین دبیری مالک این باشگاه گپی زدیم که از نظرتان می گذرد:

الان شرایط تیم و کادر فنی به چه ترتیبی است؟

انشالله از اواسط اردیبهشت ماه تمرینات خود را زیر نظر جواد اصغری مقدم آغاز می کنیم و امسال هم ایشان به عنوان سرمربی – بازیکن در تیم حضور دارند. صحبت های اولیه هم با کارلوس برزیلی انجام شده تا به کادرفنی اضافه شود. همچین وضعیت سایر نفرات کادر هم به زودی مشخص می شود.

در بحث بازیکن چه برنامه ای دارید؟

با تعدادی از بازیکنان بومی تمرینات را استارت می زنیم.۴ سهمیه لیگ برتری هم می توانیم جذب کنیم که سعی می کنیم سه تای آن را از لیست بازیکنان مورد نظر کادر فنی بگیریم و یک سهمیه خود را نگه داریم.سعی می کنیم سه بازیکنی را بگیریم که از لحاظ فنی به درد ما بخورند.

دروازه بان برزیلی در تیم می ماند؟

بله.با او تمدید کرده ایم و از بابت دروازه مشکلی نداریم.

این فصل دبیری برای قهرمانی شرکت می کند؟

ما سعی می کنیم نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری داشته باشیم.قهرمانی کار سختی هست و تیم هایی مثل مس سونگون،تاسیسات و گیتی پسند هم هستند و باید دید شرایط به چه ترتیبی می شود.

در سه فصل اخیر قهرمانی های لیگ برای وحید شمسایی بوده که یکی از آنها هم با تیم دبیری رخ داده است.فکر می کنید بتوانید نوار موفقیت های شمسایی را پاره کنید؟

من از نزدیک با شمسایی کار کرده ام و او واقعا مزد زحماتش را می گیرد.در این سه فصل هم تیم او بهترین بوده و قهرمانی حق وحید. برای فصل جدید اما شنیدم که در بودجه تاسیسات افزایشی رخ نداده و مثل قبل نیست. فکر می کنم امسال کار آنها برای قهرمانی سخت خواهد بود.

در مورد عدم حضور بازیکنی از دبیری در تیم ملی هم بگویید؟

ماهمیشه برای تیم ملی آروزی موفقیت کرده و تعامل خوبی با ناظم الشریعه داشتیم و البته به نظر او احترام می گذاریم اما راجع به این قضیه تصور می کنم حق تیم  ما و تیم های آذربایجانی خورده شده و از این بابت از ناظم الشریعه دلگیر هستم. تیم های دوم و چهارم جدول شرایط این را داشتند که بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشته باشند و من چون روراست هستم دلگیری ام را به گوش ناظم الشریعه می رسانم.

و سوال آخر در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور برادر شما در هیات رئیسه؟

امیدوارم آن چیزی که صلاح است رخ دهد. دکتر دبیری در این مدت نشان داده که تعامل بالایی دارد و قدم های مثبتی برداشته است وبیشتر نفراتی که از نزدیک با تیشان کار کرده اند مقبولیت او و فوتبالی بودنش را قبول دارند. مهمترین مسئله رسانه ها هستند که در این باره قضاوت کنند چون بهترین کارشناس رسانه ها هستند.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.