کد خبر : 64100
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 12:08
-

طیبی:باید با تیم های بزرگ اروپا بازی کنیم/تا ۲۰ روز آینده تیمم را انتخاب می کنم

طیبی:باید با تیم های بزرگ اروپا بازی کنیم/تا ۲۰ روز آینده تیمم را انتخاب می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره شروع اردوی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: پس از قهرمانی تیم‌های فوتسال در آسیا، استراحت خوبی داشتم و مدتی است که تمرین‌های انفرادی‌ام را آماده کرده‌ام. از فردا هم در خدمت تیم‌ ملی هستیم تا برای جام جهانی آماده شویم. بازیکن تیم ملی فوتسال درباره آغاز اردوی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره شروع اردوی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: پس از قهرمانی تیم‌های فوتسال در آسیا، استراحت خوبی داشتم و مدتی است که تمرین‌های انفرادی‌ام را آماده کرده‌ام. از فردا هم در خدمت تیم‌ ملی هستیم تا برای جام جهانی آماده شویم.

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره آغاز اردوی تیم ملی با تاخیر و فراهم نشدن دیدارهای دوستانه گفت: ما برای جام جهانی رویکرد مشخص داریم و برای موفقیت با برنامه عمل کنیم. برای آمادگی بهتر در مسابقه‌ها نیازمند بازی تدارکاتی هستیم.

او ادامه داد: لیست تیم‌های ملی هم به دلیل اینکه آقای ناظم‌الشریعه بازی‌های لیگ را تماشا کردند، دیر اعلام شد اما امیدوارم پس از شروع اردو شاهد اتفاقات خوبی باشیم. فعلا اردو به دلیل برنامه ایفمارک و تاخیر دو روزه شروع شده است.

طیبی با تاکید بر اینکه اکثر تیم‌های جهان بازی‌های تدارکاتی خود را آغاز کرده‌اند، ادامه داد: همه تیم‌ها با قدرت راهی جام جهانی می‌شوند و بازی‌های خود را هم آغاز کرده‌اند. ما باید با تیم‌های بزرگ اروپا بازی کنیم تا به مرز آمادگی کامل برسیم. بازی‌های تدارکاتی در رنکینگ هم تاثیر دارد.

او درباره انتخاب تیم باشگاهی برای فصل آینده اظهار کرد: هنوز تیمم را انتخاب نکرده‌ام اما پس از اردو این کار را انجام خواهم داد. می‌خواهم انتخابی داشته باشم که به پیشرفتم کمک کنم. احتمالا ۲۰ روز آینده انتخاب می‌کنم.

این ملی‌پوش فوتبال درباره اینکه اگر لژیونر شود احتمالا نمی‌تواند در تمام اردوهای تیم ملی آماده شود، افزود: همین طور است. قبلا که در نوریل نیکل بودم کمتر در اردوها حاضر بودم و فقط بر اساس روزهای فیفادی در اردوها حاضر می‌شوم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

آخی بنده خدا خیلی دوس داری بیای تاسیسات .؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس منتظر بمون ببین بازیکنای تاسیسات میرن که جا برات باز بشه هههههههههههه اره بچه جون صبر کن ولی خیلی امیدوار نباش بجای این کارا یخورده صداقت یاد بگیر

نام ... سه شنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

تو که دیروز تبریز بودی و با مس مذاکره کردی!

نام ... سه شنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

مسوولین مس چقدر ساده لوح رفتارمیکنن بابا چرااینقدر راحت سیاه اینجور شخصیتامیشید واقعا که ……البته شایدم طیبی خیلی استاده شده تو سیا بازی ..فنی که جایی نرسید وکاریم براتون نتونست بکن پارسال این آقای ادعا که قوره نشده میخوادمویز بشه ههههههه زود بچه جون