کد خبر : 64145
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 12:01
-

غفاری: برنامه ریزی خوب مسابقات، دلیل رای اعتماد به جابری بود/ طاهری کمک زیادی به هیئت رئیسه کرده بود

غفاری: برنامه ریزی خوب مسابقات، دلیل رای اعتماد به جابری بود/ طاهری کمک زیادی به هیئت رئیسه کرده بود

محمدرضا غفاری عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره برگزاری جلسه دیروز اظهار کرد: اولین جلسه هیئت رئیسه در غیاب آقای طاهری برگزار شد. ایشان کمک بسیاری به ما کرده بود و همیشه با درایت در تصمیم گیری ها حضور داشت اما ایشان در مجمع کاندیدا نشد

محمدرضا غفاری عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره برگزاری جلسه دیروز اظهار کرد: اولین جلسه هیئت رئیسه در غیاب آقای طاهری برگزار شد. ایشان کمک بسیاری به ما کرده بود و همیشه با درایت در تصمیم گیری ها حضور داشت اما ایشان در مجمع کاندیدا نشد و همکاران دیگری که اشراف خوبی هم به مسائل داشتند آمدند.

وی افزود: اولویت ما در هیئت رئیسه، تیم ملی است. در جلسه دیروز هم بعد از تیم ملی، برنامه های لیگ، جام باشگاه های آسیا و جام بین قاره ای را لحاظ کردیم. با این حال معتقدیم باید لیگ هم به صورت مستمر و غیر فشرده برگزار شود تا خروجی مثبتی برای تیم ملی داشته باشد..

عضو با سابقه هیئت رئیسه همچنین در پاسخ به این ارزیابی اش از مصوبات جلسه دیروز چه بود، مطرح کرد: جلسه بسیار خوبی داشتیم و مصوبات هم راضی کننده بود. آقای آرش جابری توانست رای اعتماد بگیرد و به مدت دو سال دیگر در پست دبیری سازمان لیگ ابقا شود. به هر حال ما روی او تاکید خاصی داشتیم و می خواستیم همچنان لیگ های مختلف را با برنامه ریزی خوب خود و با قدرت جلو ببرد. از همین رو نیاز است تا از آقای جابری تشکر ویژه ای داشته باشم. ما می دانیم برنامه ریزی مسابقات مختلف چقدر سخت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.