کد خبر : 64219
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1395 - 13:15
-

کشاورز: مسئولان هنوز شرایط جام جهانی فوتسال را درک نکرده اند

کشاورز: مسئولان هنوز شرایط جام جهانی فوتسال را درک نکرده اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: شرایط اردو خوب است و هر وقت اردو شروع می شود، قطعاً کم و کاستی‌هایی وجود دارد. بچه‌ها همت و تلاش خود را می‌کنند اما امیدوارم مشکلات مرتفع شود. او در پاسخ به این سوال که چه مشکلاتی وجود دارد،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتسال اظهار کرد: شرایط اردو خوب است و هر وقت اردو شروع می شود، قطعاً کم و کاستی‌هایی وجود دارد. بچه‌ها همت و تلاش خود را می‌کنند اما امیدوارم مشکلات مرتفع شود.

او در پاسخ به این سوال که چه مشکلاتی وجود دارد، گفت: به نظر می آید هنوز شرایط جام جهانی را درک نکرده‌ایم. جام جهانی شوخی بردار نیست و بازی‌های سختی خواهیم داشت. با توجه به این شرایط می طلبد امکانات اردو بهتر شود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال افزود: یکی از مشکلات ما بلاتکلیفی بابت شروع لیگ و تورنمت‌های تیم‌ملی است چرا که هنوز هیچ کدام قطعی نشده است. باید از همین الان شرایط تیم‌ملی و بازی‌ها قطعی شود.

کشاورز در پایان درباره آمادگی بازیکنان یادآور شد: این تازه آغاز کار است و از چند روز پیش اردو را شروع کرده‌ایم. بدن‌ها هنوز سنگین است و امیدواریم روز به روز بهتر شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.