کد خبر : 64370
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 12:18
-

اصغری مقدم:انگار باز هم می خواهند ۹ ماه لیگ را تعطیل کنند/خانه نشینی بازیکنان را اذیت می کند/واقعا تصمیم گیری برای شروع لیگ سخت نیست

اصغری مقدم:انگار باز هم می خواهند ۹ ماه لیگ را تعطیل کنند/خانه نشینی بازیکنان را اذیت می کند/واقعا تصمیم گیری برای شروع لیگ سخت نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم  درباره وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز برای حضور در فصل آینده لیگ برتر، اظها‌ر کرد: بی سر و سامانی موجود به تیم و ما لطمه وارد کرده است. ما فقط توانستیم برنامه کلی تیم را به باشگاه ارائه کنیم و باز هم به عنوان سرمربی -‌ بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم  درباره وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز برای حضور در فصل آینده لیگ برتر، اظها‌ر کرد: بی سر و سامانی موجود به تیم و ما لطمه وارد کرده است. ما فقط توانستیم برنامه کلی تیم را به باشگاه ارائه کنیم و باز هم به عنوان سرمربی -‌ بازیکن در خدمت این تیم باشیم. برنامه جذب بازیکنان را داده‌ام و فقط منتظر اعلام تاریخ شروع لیگ هستیم. فقط تاریخ را به ما بگویند اگر شروع هم نکردند مهم نیست.

سرمربی – بازیکن دبیری تبریز ا‌دا‌مه‌ داد: حدود ۷۰ – ۸۰ درصد اسکلت تیم را حفظ کرده‌ایم و به دنبال امضای قرارداد با بازیکنان خارجی نیز هستیم. سال گذشته ما رتبه چهارم را به دست آوردیم، ولی امسال به دنبال رتبه بالاتر هستیم. هدفگذاری‌هایمان بر اساس جذب بازیکنان است و برای جذب بازیکنان اولویت در نظر گرفته‌ایم.

او با انتقاد از طولانی شدن تعطیلات لیگ برتر گفت: در این شرایط بازیکنان خسته می‌شوند. بعد از پایان لیگ برتر در اواخر دی ماه فوتسالمان تعطیل شده و همه سر در گم هستند. ما نمی دانیم تمریناتمان را برای لیگ برتر آغاز کنیم یا نه. در سالی که برنامه‌های زیادی داریم هیچ بر‌نامه‌ریزی انجام نشده است. در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. بعد از جا‌م ملت‌ها گفتند که لیگ برتر به مدت ۹ ماه تعطیل می‌شود، اما بعد از انتقادات فراوان مربیان اعلام کردند که چنین چیزی مطرح نیست. الان می‌بینیم که لیگ احتمالا ۹ ماه تعطیل خواهد شد.

اصغری مقدم خاطر‌ نشان کرد: منبع درآمد اکثر فوتسالیست‌های ما از این رشته است و ۹ ماه خانه نشینی آنها را اذیت خواهد کرد. فقط تعداد معدودی از بازیکنان هستند که می‌توانند در لیگ‌های عربی و خارجی بازی کنند و درآمد داشته باشند. در کشوری مانند اسپانیا چند تورنمنت و لیگ مختلف دارند، اما ما فقط یک لیگ برتر داریم که آن هم معلوم نیست چه زمانی برگزار می‌شود.

وی گفت: یک روز مدیران جمع شوند و تصمیم بگیرند که چه زمانی لیگ را شروع می‌کنند. واقعا تصمیم گیری برای شروع لیگ کار سختی نیست و نمی‌دانم چرا این کار را انجام نمی‌دهند. دور هم جمع می‌شوند و هر کدام نظر خودشان را می‌دهند و در نتیجه‌ می‌گویند که امروز بروید و چند روز دیگر جلسه برگزار می‌کنیم.

سرمربی – بازیکن دبیری تبریز در پاسخ به این پرسش که اردوی تیم ‌ملی فوتسال هم با بی برنامگی خاصی آغاز شده و حتی ملی‌پوشان در روزهای آغازین اردو لباس‌هایشان را به طور کامل دریافت نکرده بودند، توضیح داد: این اتفاق بسیار بد است. همه ما در تیم ‌ملی بوده‌ایم و این دوران را سپری کرده‌ایم. بازیکنان تیم ‌ملی هیچ پاداشی در ازای حضور در تیم ‌ملی دریافت نمی‌کنند و مانند یک سرباز برای این تیم زحمت می کشند، اما سرباز بدون سلاح هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. باید شأن این بازیکنان حفظ شود. به یاد دارم در دوره‌ای پس از پایان اردو لباس‌های ما را می‌گرفتند، اما آن دوران سپری شده و باید بر‌نامه‌ریزی مناسبی را انجام دهیم.

او در پایان گفت: از مدیران و مسئولان خواهش می‌کنم هر‌ چه‌ سریع‌تر تاریخ لیگ را مشخص کنند تا از این بلاتکلیفی خارج شویم. وقتی لیگ‌مان زودتر شروع شود بازیکنان جدیدی به فوتسال کشور عرضه می‌شوند. ما پر از استعداد هستیم، اما قدر این استعدادها را نمی‌دانیم. لیگ پویا، موجب داشتن یک تیم ‌ملی پویا می‌شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

لیگ باید هر چه زودتر شروع بشه.واقعا چرا مدیران ما این موضوع به مهمی رو درک نمیکنن.به نظر میاد همشون فقط به فکر منافع شخصی خود هستند.

تبریز دوشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

تو به فکر تیم باش که آخر فصل مثل پارسال بازیکن کم نیاری آبروی تبریز بره نمیخوااد تو کار فدراسیون دخالت کنی !!