کد خبر : 64365
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 11:20
-

تیم ملی فوتسال از بازی با برزیل تا دیدار با عراق!/مشکلاتی که تمامی ندارد

تیم ملی فوتسال از بازی با برزیل تا دیدار با عراق!/مشکلاتی که تمامی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی کلمبیا آماده می‌کند. در حالیکه کمتر از ۵ ماه به شروع این مسابقات باقی مانده است اما شرایط و امکانات در تیم ملی زیاد خوب نیست، در آغاز اردوی تیم ملی بازیکنان نتوانستند به هتل المپیک بروند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی کلمبیا آماده می‌کند. در حالیکه کمتر از ۵ ماه به شروع این مسابقات باقی مانده است اما شرایط و امکانات در تیم ملی زیاد خوب نیست، در آغاز اردوی تیم ملی بازیکنان نتوانستند به هتل المپیک بروند و در میهمانسرای المپیک مستقر شدند هر چند که این مسئله پس از مدتی حل شد و ملی‌پوشان به هتل بازگشتند اما باز هم مشکلات در این تیم وجود دارد.

اگر بخواهیم از امکانات سخت‌افزاری چشم‌پوشی کنیم، تیم ملی با مشکلاتی اعم از برگزاری بازی دوستانه و برپایی اردو روبرو است که به نظر نمی‌رسد این شرایط برای تیم ملی‌ای که خود را برای جام جهانی آماده می‌کند مناسب باشد.

تاکنون تنها دیدار با ازبکستان قطعی شده است و هرچند که در این بین نام تیم‌هایی چون صربستان، کرواسی و برزیل مطرح شده است اما هنوز دیداری قطعی نشده است و این موضوع به شروع لیگ هم ارتباط پیدا کرده است و هنوز تکلیف آغاز لیگ برتر مشخص نشده است.

تمرینات شاگردان محمد ناظم‌الشریعه در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است و قرار است سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال عصر امروز در اردوی تیم ملی حاضر شود و از نزدیک شرایط را مورد ارزیابی قرار دهد.

همچنین در کنار این مسئله قرار است ناظم‌الشریعه جلسه‌ای با افتخاری برگزار کند تا در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی تصمیمات لازم را اتخاذ کنند. سرمربی تیم ملی در نظر دارد در صورتی که بازی‌های دوستانه تیم ملی هماهنگ نشود با تیم ملی عراق بازی دوستانه‌ای برگزار کند. از آنجایی که سرمربی تیم نفت الوسط عراق هدایت تیم ملی این کشور را هم برعهده دارد ناظم‌الشریعه در نظر دارد صحبت‌هایی را برای او انجام داده و در این راستا او هم قول مساعد برای همکاری داده است. در کنار این موضوع شنیده می‌شود سرمربی تیم ملی به دنبال برگزاری بازی دوستانه با هر تیمی است و می‌خواهد در هر صورت شرایط آمادگی تیم و بازیکنان را محک بزند.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

این تیم ملی رو هم نابود می کنند