کد خبر : 64408
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 10:07
-

خبیری:داور ۴ تا ۵ دقیقه زودتر سوت پایان بازی را زد/ در چندین صحنه داوری به ضرر شهرداری بود

خبیری:داور ۴ تا ۵ دقیقه زودتر سوت پایان بازی را زد/ در چندین صحنه داوری به ضرر شهرداری بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازی تیم های شهرداری ساوه با دانشگاه آزاد در هفته سوم پلی آف لیگ دسته اول در اواخر بازی با حاشیه روبرو شد و مسئولان تیم شهرداری معتقد بودند داور چند دقیقه زودتر سوت پایان بازی را زده است. محسن خبیری سرمربی شهرداری ساوه ابتدا در مورد این بازی گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازی تیم های شهرداری ساوه با دانشگاه آزاد در هفته سوم پلی آف لیگ دسته اول در اواخر بازی با حاشیه روبرو شد و مسئولان تیم شهرداری معتقد بودند داور چند دقیقه زودتر سوت پایان بازی را زده است.

محسن خبیری سرمربی شهرداری ساوه ابتدا در مورد این بازی گفت: بازی خیلی خوب و جذابی بود. دانشگاه آزاد آمده بود یک امتیاز از ساوه بگیرد. بازیکنان ما از اول بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت هم با بی دقتی از دست دادیم و با غفلت کردن دو گل دریافت کردیم وبا تغییراتی که در نیمه دوم دادیم توانستیم گلهای خورده را جبران کنیم و حتی موقعیت های خوبی خلق کردیم که با بدشانسی از دست رفت. تیم دانشگاه آزاد هم تیم خوبی بود با بهره گرفتن از آقای شمس و قاضی که قبلا شاگردم بوده و بازی خوب و هماهنگی ارایه دادند.

خبیری در مورد اتفاقی که در اواخر بازی رخ داد و منجر به اعتراض ساوه ای ها شد تاکید کرد: در ۱۶ هفته ای که من در ساوه بودم خرابی اسکوربرد سابقه نداشته ولی در اوایل این بازی اسکوربرد از کار افتاد و کادر فنی دو تیم همزمان با داور،تایم را با کرنومتر گرفتند. دقیقه ۱۶ داورسوت پایان بازی را زد. کادرتیم دانشگاه آزاد هم اذعان داشتند که تایم ۴الی۵ دقیقه کم محاسبه شده.داوری در زمان بازی هم چندین صحنه را به ضرر شهرداری سوت زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه دوشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

همیشه حق تیمهای ساوه را خوردن.

نام ... دوشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

حق خوری جایی شد که با تیم پاژ مشهد تبانی ،و به دور نهایی صعود کردید

نام ... دوشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

برو خداروشکر کن نباختی.

برو به همون لابی هایی که از طرف داداشت اووردنت ساوه بگو هواتو بیشتر داشته باشن

نام ... دوشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

فصله بعد نیستی استاد، الکی زور نزن

محمد رضا دوشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

من به شخصه از دو الی سه تا بازی های شهرداری ساوه دیدن کردم ، خدای خیلی فنی و مدرن بازی می کنن و بی عدالتی هست اگر نگیم که مسئولین و کادر فنی زحمت زیادی برای این تیم نکشیدن.من ارزوی موفقیت می کنم برای تیم خوب شهرم .

کیوان دوشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

دوست بی نامی که حرف از لابی می زنی!! به نظر خودت بار فنی تیم شهرداری رو هم لابی با خودش آورده یا بار دانش و مدیریتی مربی بزرگ تیم شهرداری؟؟؟؟؟؟؟ کمی منصف باش و خصمانه مطلب ننویس.

ساوه دوشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

شک نکنید شهرداری صعود میکنه لیگ برتر

علی سه شنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

بار فنی تیم ربطی به لابی بازی و پارتی نداره دوست گرامی ، باید صورت حساب های شخصی رو با زحمات یه سیستم تسویه نکنیم،برای خود شما هم خیلی روشن هست که تیم بسیار عالی و با برنامه کار می کنه و همه ما باید در راستای پیشرفت فوتسال تلاش کنیم و اگر خرده حسابی هم با کسی داریم در سر موقع با خود شخص باید در میان گذاشته بشه که از لحاظ اخلاقی این کار بهتر است تا لطمه زدن به یک تشکیلات !!!