کد خبر : 64401
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 9:44
-

ناظم الشریعه: شخصیت تیم ملی و بازیکنان برای من از همه چیز مهمتر است/ مجبوریم با عراق بازی کنیم اما نه با تیم باشگاهی آنها

ناظم الشریعه: شخصیت تیم ملی و بازیکنان برای من از همه چیز مهمتر است/ مجبوریم با عراق بازی کنیم اما نه با تیم باشگاهی آنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در مطلبی داشتیم که ناظم الشریعه پیشنهاد بازی با تیم باشگاهی نفت الوسط عراق را داده تا تیم ملی کشورمان در سفری به عراق با این تیم بازی کند.البته ترابیان رئیس کمیته فنی با آن مخالفت کرد و تاکید کرد که اولا بازی با تیم ملی عراق باشد و این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در مطلبی داشتیم که ناظم الشریعه پیشنهاد بازی با تیم باشگاهی نفت الوسط عراق را داده تا تیم ملی کشورمان در سفری به عراق با این تیم بازی کند.البته ترابیان رئیس کمیته فنی با آن مخالفت کرد و تاکید کرد که اولا بازی با تیم ملی عراق باشد و این تیم هم باید به کیش بیاید.پس از این اتفاق ناظم الشریعه با ما تماس گرفت و توضیحاتی داد:

ماجرای بازی با تیم نفت الوسط عراق چیست؟

واقعیت این است که من هیچ وقت چنین پیشنهادی ندادم و اگر قرار باشد با یک تیم باشگاهی بازی کنیم در خود ایران تیم های بیشتر و بهتری هستند که می توانند حریف تدارکاتی ما باشند و نمی دانم این بحث از کجا آمده است. البته من با سرمربی تیم نفت عراق رفاقت دارم و او سرمربی تیم ملی عراق هم هست و به او پیشنهاد بازی با عراق را دادم.

فکر می کنید تیم ملی عراق که در فوتسال تیمی درجه یک نیست حریف تدراکاتی خوبی برای تیم ملی هست؟

وقتی تمرین می کنیم لازم است که بازی کنیم و ماحصل تمرینات را ببنیم.وقتی خبری از حریف تدراکاتی نباشد ما ناچاریم با تیمی مثل عراق بازی کنیم و حداقل در شرایط بازی قرار بگیریم.

شما به عراق می روید یا آنها به ایران می آیند؟

خود آنها درخواست دادند که در عراق بازی کنیم و بخشی از هزینه های ما را هم می دهند.از طرفی بعد معنوی قضیه هم هست و همانطور که پیش از جام ملتها در مشهد اردو زدیم و با زیارت مرقد امام رضا(ع) از لحاظ روحی تیم تقویت شد در عراق هم با زیارت عتبات عالیت بعد روحی تیم را تقویت می کنیم.

کدام بازی تدارکاتی شما قطعی شده است؟

تا الان که با شما صحبت می کنم هنوز هیچ دیداری قطعی نشده است.

وضعیت اسکان ملی پوشان بهتر شد؟

بله.تیم را به هتل المپیک منتقل کردند اما تغییری در زمان اردوی ما حاصل نشد و فقط تا جمعه می توانیم تمرین کنیم. واقعا نمی دانم چه بگویم ؟

و حرف آخر؟

این را بگویم که شخصیت تیم ملی و بازیکنان تیم ملی برایم از همه چیز مهمتر است و باید این شان و شخصیت حفظ شود.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.