کد خبر : 64706
تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 12:32
-

حذف نایب قهرمان جهان از جام‌جهانی

حذف نایب قهرمان جهان از جام‌جهانی
تیم‌های ملی کانادا و هندوراس با برتری مقابل حریفان خود به قهرمانی فوتسال کونکاکاف راه پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های ملی کانادا و هندوراس موفق شدند به مرحله نهایی جام ملت‌های فوتسال کونکاکاف صعود کنند. نیمه‌شب گذشته و در جریان دیدار دوم مرحله پلی‌آف جام ملت‌های کونکاکاف ۲۰۱۶، تیم‌های کانادا و هندرواس موفق شدند با نتیجه مشابه ۵ بر ۳ حریفان خود را شکست دهند و به دور نهایی مسابقات صعود کنند.

در نخستین دیدار نیمه‌شب گذشته، هندوراس ۵ بر ۳ ترینیداد و نوباگو را شکست داد و با نتیجه کلی ۶ بر ۴ به دور نهایی صعود کرد. این دو تیم در دیدار نخست به نتیجه یک بر یک رضایت داده بودند. این دومین صعود هندوراس به مرحله نهایی قهرمانی فوتسال کوتکاکاف است. هندوراس در دور نهایی و در گروه A با تیم‌های مکزیک، گوآتمالا و پاناما هم‌گروه است.

در دیدار دوم، کانادا به همراه کاپیتان ایرانی خود وحید اسدپور توانست ایالات متحده آمریکا را ۵ بر ۳ شکست دهد. این دو تیم در دیدار نخست به تساوی ۴ بر ۴ دست پیدا کرده بودند. با این نتیجه کانادا با برتری ۹ بر ۷ در دو دیدار به مرحله نهایی صعود کرد. این دومین حضور کانادا در مرحله نهایی مسابقات است. بدین ترتیب کانادا در گروه B با تیم‌های کاستاریکا، کوراسائو و کوبا همگروه شد.

این برای نخستین بار است که تیم ملی ایالات متحده آمریکا از صعود به دور نهایی مسابقات باز مانده است. آمریکا در گذشته یک مقام سومی و یک مقام نایب قهرمانی جام‌جهانی و دو قهرمانی و دو مقام سومی قهرمانی کونکاکاف را در کارنامه دارد.

نتایج کامل دیدارهای دوم مرحله پلی‌آف (۶ می /۱۷ اردی‌بهشت):

* کانادا ۵ – ایالات متحده آمریکا ۳

* ترینیداد و توباگو ۳ – هندوراس ۵

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.