کد خبر : 64799
تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 12:45
-

روایت خبیری از درگیری های دربی ساوه

روایت خبیری از درگیری های دربی ساوه

محسن خبیری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در ساوه، درباره پیروزی تیمش در بازی دیروز پلی آف لیگ دسته یک گفت: حساسیت مسابقه با سن ایچ بسیار بالا بود چون که دربی ساوه بود و تنها امید سن ایچ به این بازی بود. حریف ما با برد در این بازی

محسن خبیری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در ساوه، درباره پیروزی تیمش در بازی دیروز پلی آف لیگ دسته یک گفت: حساسیت مسابقه با سن ایچ بسیار بالا بود چون که دربی ساوه بود و تنها امید سن ایچ به این بازی بود. حریف ما با برد در این بازی میتوانست تا روز آخر امیدوار بماند.
وی افزود: ما هم شرایط را درک کرده بودیم و بازی را خوب شروع کردیم و در ادامه خوب پیش بردیم تا اینکه روی چند اشتباه از بازیکنانمان بازی حالت رکود پیدا کرد. بازیکنان سن ایچ در مسابقه مدام سعی می کردند بازی را به حاشیه بکشند.
سرمربی شهرداری ساوه ادامه داد: آن ها حتی در یک صحنه با لگد به صورت دروازه بان ما زدند و او ۲۰ دقیقه بیهوش بود و لب بالای او ۱۰ بخیه خورد و دندانش هم شکست. به همین خاطر کم کم تمرکزمان از دست رفت و بازی مساوی شد. در ادامه نیز عقب افتادیم ولی دوباره به بازی برگشتیم و با تغییراتی که دادیم توانستیم بازی را ببریم.
خبیری در پایان مطرح کرد: از بچه های تیم، مدیریت، عوامل و تماشاگران پر شور ساوه ای تشکر و قدردانی می کنم. داوری هم در مجموع خوب بود و مدریت خوبی در بازی داشتند. در انتها نیز از تیم سن ایچ تشکر می کنم که بازی خوبی انجام دادند و تا اینجای مسابقات بسیار عالی پیش آمدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.