کد خبر : 64801
تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 12:59
-

سرمربی سن ایچ: اگر حواشی نبود، دربی ساوه جذاب تر می شد/ ساوه ای ها متحد نیستند!

سرمربی سن ایچ: اگر حواشی نبود، دربی ساوه جذاب تر می شد/ ساوه ای ها متحد نیستند!

وحید غیاثی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در ساوه، درباره شکست مقابل شهرداری ساوه در بازی دیروز اظهار کرد: به شهرداری بخاطر این برد شیرین تبریک عرض می کنم. بازی بسیار خوبی بود و اگر حواشی نبود خیلی بازی جذاب تری هم می شد. سرمربی سن ایچ اضافه کرد: ما

وحید غیاثی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در ساوه، درباره شکست مقابل شهرداری ساوه در بازی دیروز اظهار کرد: به شهرداری بخاطر این برد شیرین تبریک عرض می کنم. بازی بسیار خوبی بود و اگر حواشی نبود خیلی بازی جذاب تری هم می شد.
سرمربی سن ایچ اضافه کرد: ما بهترین بازیمان را انجام دادیم ولی متاسفانه بازیکنان ما جوان و بی تحربه هستند و از بازی اول به بی تجربگی باختیم. شاید ۹۰ درصد تیم ما اولین سال بازی در لیگ یک را پشت سر می گذارند و تنها تیمی بودیم که بازیکن لیگ برتری نگرفتیم. ولی مابقی تیم ها با دو یا سه بازیکن لیگ برتری و باتجربه بازی می کنند.
غیاثی همچنین مطرح کرد: در کل تیم ما فوتسال را بسیار خوب بازی می کند و بقیه بازی ها را برای اعاده حیثیت به میدان خواهیم رفت. این دو تیم همشهری هستند و نباید به فکر حاشیه باشند. متاسفانه اینقدر که به فکر بردن همدیگر هستند، فکر این نیستند که رقبای خود را جدا کنند. چرا ساوه نباید تیم در لیگ برتر داشته باشد؟ فقط بخاطر این حاشیه ها است. باید با یکدیگر اتحاد داشته باشند این بازی هم سه امتیاز دارد مثل همه بازی ها و نباید دو تیم دست به خودکشی بزنند که صد درصد ضرر این اتفاقات را خواهند دید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.