کد خبر : 64881
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 11:12
-

انتقاد مدیرعامل حفاری از انتخاب حامد نجفی در هیات رئیسه سازمان لیگ

انتقاد مدیرعامل حفاری از انتخاب حامد نجفی در هیات رئیسه سازمان لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه مجمع فدراسیون فوتبال روز شنبه برگزار شد و در نهایت مهدی تاج به عنوان رئیس جدید این فدراسیون به جای علی کفاشیان انتخاب شد. این مجمع طولانی تا حدود ساعت ۱۵ طول کشید و بعد از اتمام آن، اعضای حاضر در جلسه به مهدی تاج تبریک گفتند. بعضی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه مجمع فدراسیون فوتبال روز شنبه برگزار شد و در نهایت مهدی تاج به عنوان رئیس جدید این فدراسیون به جای علی کفاشیان انتخاب شد. این مجمع طولانی تا حدود ساعت ۱۵ طول کشید و بعد از اتمام آن، اعضای حاضر در جلسه به مهدی تاج تبریک گفتند.

بعضی از اعضای مجمع هم نزد کفاشیان رفته و به وی به خاطر کار هشت ساله‌اش تقدیر کردند. علیرضا مرادحاجتی مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز که یکی از اعضای مجمع بود هم نزد کفاشیان رفت و دقایقی با وی خوش و بش کرد.

مرادحاجتی همچنین گلایه‌هایی از کفاشیان که فقط چند ساعت از کنار رفتنش از ریاست فدراسیون فوتبال می‌گذشت، داشت. وی خطاب به کفاشیان از تصمیم رئیس پیشین برای انتخاب یکی از اعضای جدید هیات رئیسه سازمان لیگ انتقاد کرد و اعتقاد داشت این حق باشگاه‌های دیگر بوده که در هیات رئیسه فوتسال پُست بگیرند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.