کد خبر : 64921
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 18:35
دسته‌بندی نشده
-

حذف مدافع عنوان قهرمانی

حذف مدافع عنوان قهرمانی
تیم فوتسال پسکارا با شکست مقابل لوپارنسه از دور مسابقات مرحله نهایی سری آ ایتالیا حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال پسکارا با شکست مقابل لوپارنسه از صعود به نیمه‌نهایی سری آ ایتالیا باز ماند. شب گذشته و در سومین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی سری آ ایتالیا تیم فوتسال لوپارنسه موفق ۴ بر ۳ پسکارا را شکست دهد و با کسب دو پیروزی از سه بازی به نیمه‌نهایی سری آ ایتالیا صعود کند. در این دیدار که به میزبانی پسکارا برگزار شد، لیتائو، فوگلیا، جیاسون و هونوریو برای لوپارنسه گل‌زنی کردند. گل‌های پسکارا نیز توسط روجریو، بتائو و رسچیا به ثمر رسید. همچنین در این دیدار لوکا موراسی الز لوپارنسه با دریافت کارت قرمز مستقیم و ریکاردو کاپوتو از پسکارا با دریافت کارت زرد دوم از سالن مسابقه اخراج شدند. بدین‌ترتیب لوپارنسه در نیمه‌نهایی باید به مصاف رئال ریتی برود.

در دیگر دیدار این مرحله آستی به مصاف کاریلی‌سپورت کوجانکو رفت که دو تیم در پایان وقت‌های عادی و اضافه به تساوی ۳ بر ۳ دست پیدا کردند. نورا، رامون و د اولیویرا گل‌زنان آستی در این دیدار بودند. ویرا، بریزی و روبن نیز برای کاریلی‌سپورت کوجانکو گل‌زنی کردند. بدین ترتیب به دلیل تساوی دو تیم در دیدار سوم، آستی با توجه با کسب مقام بالاتر در دور گروهی به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. همچنین در این بازی پائولینهو از کاریلی‌سپورت کوجانکو با دریافت کار زرد دوم از سالن مسابقه اخراج شد. بدین ترتیب آستی در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف آکوا اند اسپونه برود.

همچنین در دیدار برگشت پلی‌آف سقوط از سری A تیم فوتسال ناپولی موفق شد ۵ بر یک لازیو را شکست دهد. بدین ترتیب با توجه به پیروزی ۵ بر ۳ ناپولی در دیدار رفت، این تیم در سری A باقی ماند و لاتزیو به سری A2 سقوط کرد. پیش از این نیز کوزنسا از ادامه مسابقات انصراف داده بود و بصورت اتوماتیک‌وار به سری A2 سقوط کرده بود.

نتایج دیدار سوم مرحله یک‌چهارم نهایی:

* آستی ۳ – کاریلی‌سپورت کوجانکو ۳ (۶ می / ۱۷ اردی‌بهشت)

* پسکارا ۳ – لوپارنسه ۴ (۷ می / ۱۸ اردی‌بهشت)

برامه دیدار نخست نیمه‌نهایی (۱۲ می / ۲۳ اردی‌بهشت):

* آستی – آکوا اند اسپونه

* رئال ریتی – لوپارنسه

بازی برگشت پلی‌آف سقوط به سری آ ۲ (۷ می / ۱۸ اردی‌بهشت):

* لازیو یک  – ناپولی ۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.