کد خبر : 64849
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 9:59
-

شش ملی‌پوش در جام رمضان امارات به جای آماده شدن در اردوی تیم‌ملی!

شش ملی‌پوش در جام رمضان امارات به جای آماده شدن در اردوی تیم‌ملی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال کشورمان در سال جاری آماده حضور تورنمنت و رقابت های مهم و حساسی می شود این در حالی است که ستارگان تیم‌ملی پشت فوتسال کشور را خالی کردند. در حالیکه تیم ملی فوتسال کشورمان رقابت های جام جهانی را درپیش دارد و تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران نماینده کشورمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال کشورمان در سال جاری آماده حضور تورنمنت و رقابت های مهم و حساسی می شود این در حالی است که ستارگان تیم‌ملی پشت فوتسال کشور را خالی کردند.

در حالیکه تیم ملی فوتسال کشورمان رقابت های جام جهانی را درپیش دارد و تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران نماینده کشورمان در جام باشگاههای جهان و جم باشگاههای آسیاست، بی برنامگی در این ورزش موج می‌زند.

اما حالا خبرهایی به گوش رسیده که متوجه می‌شویم ستارگان فوتسال موقعیت حساس فوتسال کشور خود را نادیده گرفته اند و در ازای دریافت مبلغی به جام رمضان کشور امارات می‌پیوندند.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی از ۴ تیر ماه باید در رقابت‌های جام باشگاه‌های حضور یابد اما در همین حین ۳ بازیکن این تیم از تاریخ ۲۰ خرداد تا ۱۲ تیر برای رقابت های جام رمضان در امارات به سر خواهند برد و قادر به همراهی تبم خود نیستند و باقی ملی پوشان نیز بی توجه به وضعیت حساس تیم ملی و جام جهانی در این رقابت ها حضور می یابند.

شاید نداشتن قرارداد با تیم تاسیسات دریایی توجیه خوبی برای این شرایط باشد اما بازیکنان باید اهمیت بیشتری به موقعیت فوتسال کشور خود می دانند.

با توجه به شنیده ها از منابع آگاه محمد کشاورز، محمدرضاسنگ سفیدی، سپهر محمدی، مهران عالیقدر، حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده ۶ بازیکنی هستند که با نمایندگان تیم های حاضر در این مسابقات در تهران به توافق رسیده و قرارداد بسته اند.

گفتنی است این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که سرمربی تیم‌ملی فوتسال هم از این اتفاقات بی‌خبر بوده و در حال تصمیم‌گیری برای برخورد با این معضل پیش آمده برای تیم‌ملی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Saeed 39 یکشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

نویسنده محترم شکم خالی دین و ایمان و تیم ملی سرش نمی شه. وقتی که بهترین های فوتسال ایران که تو باشگاه و تیم ملی هرچی جام بوده رو گرفتند اندازه یه بازیکن لیگ ۲ فوتبال پول میگیرند مجبورا برای این تورنمنت ها برن عربستان. سه سال همه تیم ها مشکل پخش تلویزیونی دارند کی پیگیر بوده؟؟؟
در ضمن تو این مسابقات سال های پیش ریکاردینهو و کاردینال و راتو و ریویلیوس و…. دیگر ستاره های فوتسال اومدن چه اتفاقی افتاده. اگه رفتند و مصدوم برگشتند اون موقع شما ادای میهن پرستی کنید.
قرارداد های فوتسال رقمش خنده داره. از فوتسال بد تر هم داریم کشتی و تکواندو و….

نام ... یکشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

ماه رمضان که هم لیگ تعطیل است وهم تمرینات تیم ملی متوقف میشود. بگذارید بروند هم فال است هم تماشا، چرا جو سازی میکنید. حتما با مربیانشان هماهنگیهای لازم را بعمل آورده اند. آخر این بیچاره ها هم خرج دارند باشگاهها که پولشان را نمی دهند تیم ملی هم که هیچ. پس باید هزینه هایشان را چگونه پوشش دهند.