کد خبر : 64939
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 10:53
-

اردوی کیش برگزار می شود/برگزاری بازی با یک تیم اروپایی/ ابهام در بازی با عراق/لغو سفر تیم ملی به برزیل

اردوی کیش برگزار می شود/برگزاری بازی با یک تیم اروپایی/ ابهام در بازی با عراق/لغو سفر تیم ملی به برزیل
رئیس کمیته فوتسال به تشریح برنامه های تدارکاتی تیم ملی پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال درباره شرایط تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی وضعیت ایده آلی ندارد اما معتقدیم کارهایی صورت گرفته و موفق شده ایم تورنمنت تایلند را در ۲۹ تا ۳۱ مرداد با حضور تیمهای خوب نهایی کنیم. در این تورنمنت به جز تایلند میزبان رقابت‌ها، مصر قهرمان قاره آفریقا و قزاقستان نایب قهرمان اروپا نیز شرکت دارند.
افتخاری افزود: اوایل شهریور تیم ملی ازبکستان برای برگزاری یک دیدار دوستانه به ایران می آید. در مجموع مهمترین کمبود تیم ملی مسابقه با یک تیم اروپایی است. با کشورهای کرواسی، اسلوونی و صربستان که از تیم های خوب اروپا محسوب می شوند نامه نگاری کرده ایم، اسلونی در همان ابتدا جواب منفی داد و فکر می کنم به علت اینکه از بازی با ما هراس داشتند این پیشنهاد را نپذیرفتند.
وی ادامه داد: با هماهنگی یک مسابقه تدارکاتی با تیم خوب اروپا نیاز کادرفنی تیم ملی هم برطرف می شود.
افتخاری درباره برنامه تدارکاتی در جزیره کیش افزود: با جلالی مسئول ورزش جزیره کیش صحبت کردم و پیگیر برپایی این اردو در تاریخ دقیقی هستیم و اینکه گفته می شود برنامه تدارکاتی در کیش لغو شده اشتباه است و این اردو پنج تا هفت روز برپا می شود.
افتخاری درخصوص بازی دوستانه با تیم عراق گفت: بازی با تیم های درجه سه آسیا در شان تیم ملی فوتسال ایران نیست. ما قهرمان آسیا هستیم و نگاهمان باید فراتر از قاره باشد چون در مسابقات جام جهانی تیم های مطرحی حضور دارند. باید با تیم هایی مسابقه دهیم که از آن به دستاوردهایی برسیم.
وی به لغو مسابقه دوستانه با برزیل اشاره کرد و افزود: تیم ملی برزیل قرار بود به ایران سفر کند و سپس برای مسابقه عازم قزاقستان شود اما چون قزاقستان این مسابقه را لغو کرد، برزیلی ها هم به ایران نمی آیند.
افتخاری ادامه داد: پس از لغو سفر برزیل به ایران آنها اعلام کردند که ما به کشورشان برویم که با توجه به مسافت طولانی و احتمال آسیب دیدگی هم بود، ضمن اینکه مسابقه در هفتم یا هشتم شهریور در برزیل نیز به سود ما نیست و مربیان تیم ملی با آن مخالفت کردند.
رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: مسابقه با تیم ملی اسپانیا مدنظر بود که آنها زمان کافی برای این دیدار تدارکاتی را نداشتند. هراسی برای بازی با برزیل و اسپانیا نداریم چون ایران هم تیم قدرتمندی است.
منبع:خبرگزاری صداو سیما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.