کد خبر : 64958
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 11:16
-

برگزاری رقابت‌های فوتسال زیرگروه در ۸ منطقه/ ۴ تیم به لیگ دسته ۲ صعود می‌کنند

برگزاری رقابت‌های فوتسال زیرگروه در ۸ منطقه/ ۴ تیم به لیگ دسته ۲ صعود می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری در حاشیه برگزاری رقابت‌های فوتسال زیرگروه باشگاه‌های کشور اظهار کرد: مرحله نخست رقابت‌های فوتسال زیرگروه باشگاه‌های کشور امسال در هشت گروه پیگیری می‌شود که دیدارها به صورت همزمان در استان‌های مختلف دنبال شد. وی با اشاره به میزبانی شهرستان آمل از حریفان در لیگ زیرگروه فوتسال، افزود: در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری در حاشیه برگزاری رقابت‌های فوتسال زیرگروه باشگاه‌های کشور اظهار کرد: مرحله نخست رقابت‌های فوتسال زیرگروه باشگاه‌های کشور امسال در هشت گروه پیگیری می‌شود که دیدارها به صورت همزمان در استان‌های مختلف دنبال شد.

وی با اشاره به میزبانی شهرستان آمل از حریفان در لیگ زیرگروه فوتسال، افزود: در آمل هر روز شاهد سه بازی بودیم که در این گروه تیم‌های سفیر آمل، منطقه آزاد ارس، فیروزکوه، سمنان، بندر ترکمن و تربیت جام حضور داشتند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال با اعلام ارتقای سطح کمی و کیفی مسابقات، تصریح کرد: مسابقات فوتسال مناطق مختلف کشور قرار بود در سال جاری با شرکت ۶۱ تیم برگزار شود ولی سه بار زمان تکمیل مدارک تیم‌ها را برای معرفی تیم‌های استان‌های مختلف تمدید کردیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام تیم‌ها پایان وقت اداری روز شنبه ۱۱ اردیبهشت امسال اعلام شد، افزود: تیم‌هایی که از سوی مسئولان استانی قصد شرکت در رقابت‌ها را داشتند به کمیته فوتسال معرفی شدند تا در مسابقات شرکت کنند.

جابری با اعلام عدم شرکت ۱۲ تیم در مسابقات فوتسال زیرگروه کشور، بیان کرد: مدارک این تیم‌ها در زمان مقرر تحویل داده نشد که این امر باعث شد تا از جدول مسابقات کنار گذاشته شوند.

وی با اشاره به آغاز مسابقات فوتسال لیگ زیرگروه کشور در هشت منطقه، ادامه داد: میزبانی مناطق به شهرهای آمل، فردوس، آستانه اشرفیه، اردبیل، همدان، ایلام، بهبهان و بندرعباس سپرده شد.

دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اعلام آغاز رقابت‌ها از روز دوشنبه گذشته، خاطرنشان کرد: مسابقات طی پنج روز پیگیری شد تا از هر گروه دو تیم به مرحله دوم رقابت‌ها صعود کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه در مرحله دوم ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی به رقابت می‌پردازند، بیان کرد: تفاوت برگزاری لیگ مناطق امسال نسبت به سال‌های گذشته این است که از لیگ سال جاری چهار تیم به لیگ دسته دوم کشور صعود می‌کنند در حالی که طی سال‌های گذشته تعداد تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته دو تنها دو تیم بودند.

جابری با تأکید بر اینکه امسال تیم‌هایی از استان‌های مختلف به صورت همزمان در دور نخست رقابت‌های فوتسال زیرگروه باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند، گفت: در گام نخست سعی شد تا در هر روز سه بازی برگزار شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.