کد خبر : 65053
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 9:59
-

ترابیان:با من در مورد ریاست کمیته فوتسال صحبت نشده است

ترابیان:با من در مورد ریاست کمیته فوتسال صحبت نشده است
عباس ترابیان درباره شایعه انتخابش به عنوان رئیس جدید کمیته فوتسال اظهار داشت: تا الان صحبتی در این باره با من نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره شایعه انتخابش به عناون رئیس جدید کمیته فوتسال اظهار داشت: تا الان صحبتی در این باره با من نشده است و تصور نمی‌کنم چنین چیزی واقعیت داشته باشد.

وی افزود: تیم ملی فوتسال مسابقات حساسی در جام جهانی خواهد داشت و برای اینکه تیم ملی با شرایط آرمانی در این مسابقات حاضر شود با تیم‌های ملی عرق و ازبکستان بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار خواهد کرد. ضمن اینکه در یک تورنمنت چهارجانبه که در تایلند برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با اشاره به اینکه سفر تیم ملی فوتسال برزیل به ایران لغو شد تصریح کرد: قرار بود برزیلی‌ها برای انجام چند بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال کشورمان به ایران سفر کنند، اما به دلیل اینکه بودجه نداشتند این سفر لغو شد. ما هم برنامه‌ای برای سفر به برزیل نداریم. البته برزیلی‌ها با توجه به مشکلات مالی به قزاقستان هم سفر نمی‌کنند.

عضو کمیته بازایابی فدراسیون فوتبال درباره انتقادات صورت گرفته نسبت به طراحی لباس تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: لباسی که رونمایی شد لباس اصلی نبود و لباس اصلی تفاوت‌هایی با این لباس دارد. درباره طرح لباس تیم ملی هم باید بگویم که انتخاب این طرح توسط اعضای کمیته بازاریابی و تعدادی دیگر انجام شد و من دقیقا به یاد ندارم که چه کسانسی در جلسه مورد نظر حضور داشتند.
منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.