کد خبر : 65061
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 9:55
-

تمایل افتخاری و ناظم الشریعه برای شروع بازی ها از نیمه تیر

تمایل افتخاری و ناظم الشریعه برای شروع بازی ها از نیمه تیر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در سال حساس فوتسال ایران همه نگاه ها به زمان شروع لیگ است و این گره هنوز باز نشده است. هر روز اخبار متفاوتی در این باره شنیده می شود و سازمان لیگ هم علیرغم تشکیل سه باره جلسه هنوز نتوانسته تاریخ قطعی شروع لیگ را مشخص کند. این بار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در سال حساس فوتسال ایران همه نگاه ها به زمان شروع لیگ است و این گره هنوز باز نشده است. هر روز اخبار متفاوتی در این باره شنیده می شود و سازمان لیگ هم علیرغم تشکیل سه باره جلسه هنوز نتوانسته تاریخ قطعی شروع لیگ را مشخص کند. این بار اما قرار است یکشنبه آینده تکلیف قطعی لیگ برتر مشخص شود.

جلسه ای بدون سرمربی تیم ملی

ناظم الشریعه از جمله کسانی است که تاکید زیادی به برگزاری لیگ در تیرماه دارد و اعتقاد دارد باید بازیکنان چند هفته در لیگ بازی کنند.اعتقادی که با اکثریت هیات رئیسه سازمان لیگ در تضاد است. آنها تمایلی به برگزاری بازی ها در تیرماه ندارند.در جلسه اخیر، اوایل مردادماه زمان احتمالی شروع لیگ در نظر گرفته شد و تاریخ قطعی منوط به زمان حضور برزیل در ایران شد اما با منتفی شدن حضور قهرمان جهان در ایران،حالا به نظر می رسد فرصت خوبی برای شروع لیگ برتر در موعدی زودتر باشد. اینطور که شنیده می شود سازمان لیگ هفته آینده به ریاست افتخاری تشکیل جلسه خواهد داد و در مورد شروع لیگ تصمیم قطعی گرفته می شود. در این جلسه سرمربی تیم ملی غایب خواهد بود اما به نظر می رسد افتخاری به عنوان حامی  او حضور داشته باشد.علت غیبت ناظم الشریعه می تواند به قهر او در جلسه قبلی هم مربوط باشد که به اختلاف نظر شدید با اعضای سازمان لیگ برخورده بود.

لیگ بعد از جام جهانی، هدف برخی ها

در بین اعضای سازمان لیگ منصوری و نجفی تمایل زیادی به موکول شدن بازی ها به بعد از جام جهانی دارند.منصوری برای کم کردن هزینه ها و مس برای پرداخت هزینه کمتر به بازیکنان برزیلی از حامیان این ایده هستند و در این میان نجاریان موضع ملایم تری دارد و هر چند از موافقان برگزاری لیگ بعد از جام جهانی است اما با شروع این لیگ پیش از مسابقات جهانی هم مخالفتی ندارد. با این حال سازمان لیگ همچنان در تلاش برای موکول کردن لیگ به بعد از جام جهانی است اتفاقی که یکبار به شدت با واکنش اهالی فوتسال و مربیان و بازیکنان روبرو شد و همین عامل هیات رئیسه را از تصمیم اولیه اش عقب راند اما گویا این تفکر همچنان با بهانه هایی چون شلوغ بودن تقویم فوتسال در بین اعضای سازمان لیگ حاکم است.

احتمال شروع لیگ در ۱۳ تیرماه

با توجه به اینکه حضور برزیل در ایران منتفی شده حالا فرصت بهتری برای شروع لیگ برتر هست. در برنامه ای که ناظم الشریعه به کمیته فوتسال داده از آنها خواسته تا لیگ در اواسط تیرماه برگزار شده و بازی های تاسیسات در لیگ هم به خاطر حضور این تیم در آسیا عقب بیفتد. تصمیمی که به نظرمی رسد در مرحله عملی شدن باشد چرا که دیروز افتخاری رئیس کمیته فوتسال در مصاحبه ای گفت: در آخرین نشست با کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفتیم که لیگ برتر فوتسال از ۱۳ تیر و بعد از مسابقات بین قاره ای که تیم تاسیسات در آن حضور دارد، آغاز شود که پس از بازگشت تاسیسات از این مسابقات است و وقفه ای در برگزاری رقابتهای لیگ برتر ایجاد نخواهد شد.مسابقات لیگ باعث می شود بازیکنان به شرایط بهتری برسند و خود را به کادر فنی نشان بدهند.

یکشنبه تکلیف روشن می شود

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و جلسه سازمان لیگ روز یکشنبه برگزار شود و اگر باز هم در این جلسه درباره تصمیم گیری به بن بست نخورند هفته آینده تکلیف شروع لیگ برتر مشخص شده و باشگاه ها از بلاتکلیفی در می آیند.اگر نیمه تیرماه برای لیگ درنظر گرفته شود تیم ها باید رفته رفته استارت خود را زده و برای حضور در فصل جدید مسابقات آماده شوند. اتفاقی که شاید به مذاق برخی مدیران باشگاهها خوش نیاید اما مربیان ،بازیکنان واهالی فوتسال را به خاطر داغ شدن رقابتهای فوتسال باشگاهی خوشحال و مسرور می کند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.