کد خبر : 65100
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 12:42
-

صانعی: هفته آینده قطعا تاریخ شروع لیگ مشخص خواهد شد/ می‌توانیم قبل از جام جهانی شش هفت هفته را برگزار کنیم

صانعی: هفته آینده قطعا تاریخ شروع لیگ مشخص خواهد شد/ می‌توانیم قبل از جام جهانی شش هفت هفته را برگزار کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت:‌ما منتظر هستیم تا تکلیف اردوی کیش مشخص شود و پس از آن برنامه اردویی به کمیته فوتسال ارسال کردیم تا در خردادماه تمرینات دنبال شود. البته متأسفانه هنوز تکلیف اردوی کیش مشخص نشده است. قرار بود ما از ۲۶ اردیبهشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت:‌ما منتظر هستیم تا تکلیف اردوی کیش مشخص شود و پس از آن برنامه اردویی به کمیته فوتسال ارسال کردیم تا در خردادماه تمرینات دنبال شود. البته متأسفانه هنوز تکلیف اردوی کیش مشخص نشده است. قرار بود ما از ۲۶ اردیبهشت به کیش برویم اما هنوز این اردو قطعی نشده و منتظر مشخص شدن تکلیف آن هستیم.

وی در مورد اینکه اردوی بعد از کیش چه تاریخی خواهد بود، گفت: این مسئله بستگی به اردوی کیش‌مان دارد. پس از بازگشت از کیش بازیکنان چند روز استراحت می‌کنند و قطعا اردوی بعدی ما تا ابتدای ماه مبارک رمضان پایان خواهد یافت. ما منتظر منطقه آزاد کیش هستیم تا در مورد برگزاری اردو نظرات خود را بدهند.

مربی تیم ملی فوتسال در مورد شروع لیگ یادآور شد: کادر فنی تیم ملی در ابتدا در نظر داشت تا لیگ از خردادماه آغاز شود اما عملا این بحث مطرح نشد و حالا پیشنهاد آغاز لیگ از ۱۲ یا ۱۳ تیرماه داده است که در این صورت ما می‌توانیم ۶ تا ۷ هفته پیش از شروع جام جهانی لیگ را برگزار کنیم. همچنین بازیکنان هم تکلیف‌شان پیش از شروع جام جهانی مشخص شده و از لحاظ مالی هم دغدغه‌ای نخواهند داشت. برای فوتسال ما بسیار بد است که از بهمن سال گذشته تا مهرماه لیگ تعطیل باشد.

صانعی یادآور شد: با توجه به اینکه جام باشگاه‌های جهان را در پیش داریم در صورت شروع لیگ از اواسط تیر می‌توانیم سه هفته بازی‌ها برگزار شود و پس از برگزاری جام باشگاه‌های جهان هم ۵ هفته را برگزار کنیم. البته در این زمینه اگر بازی برزیل هماهنگ شود تعداد بازی‌های برگزار شده لیگ کاهش خواهد یافت.

وی در مورد اینکه چه زمانی در مورد شروع لیگ تصمیم‌گیری می شود، گفت:‌ما شنبه هفته آینده یک جلسه با معاون اول رئیس‌جمهور داریم که می‌توانیم در آن شرایط تیم ملی را بازگو کنیم. همچنین با پرداخت پاداش به بازیکنان روحیه آنها از لحاظ مادی و معنوی بهبود خواهد یافت. پس از آن قطعا جلسه هیأت رئیسه فوتسال برگزار می‌شود و صددرصد تکلیف شروع لیگ برتر مشخص خواهد شد.

مربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه کیفیت لباس‌های تیم ملی خوب نیست،‌گفت: نماینده جیووا به ما اعلام کرد که پیراهن‌هایی که ارسال شده اصلی نیستند و قرار است سه ماه بعد از عقد قرارداد پیراهن‌های اصلی را ارسال کند به هر حال امیدواریم که پیراهن‌های اصلی شرایطش خوب باشد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.