کد خبر : 65207
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 17:28
-

از دیروز مذاکره با بازیکنان مورد نظر کادر فنی را آغاز کرده ایم / تلاش می کنیم تیمی قدرتمندتر ازقبل را روانه لیگ کنیم

از دیروز مذاکره با بازیکنان مورد نظر کادر فنی را آغاز کرده ایم / تلاش می کنیم تیمی قدرتمندتر ازقبل را روانه لیگ کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون از آغاز مذاکرات این باشگاه با بازیکنان داخلی و خارجی مورد نظر و درخواستی کادرفنی خبر داد. حامد نجفی با اعلام این مطلب افزود: بر اساس هماهنگی های انجام گرفته با علی افضل سرمربی تیم و مهندس الماسی مدیر تیم های قهرمانی باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون از آغاز مذاکرات این باشگاه با بازیکنان داخلی و خارجی مورد نظر و درخواستی کادرفنی خبر داد.

حامد نجفی با اعلام این مطلب افزود: بر اساس هماهنگی های انجام گرفته با علی افضل سرمربی تیم و مهندس الماسی مدیر تیم های قهرمانی باشگاه ، از دیروز کار مذاکره رسمی با بازیکنان مورد نظر کادر فنی را آغاز کرده ایم و طی روزهای آینده نسبت به اعلام قطعی و رسمی بازیکنان این فصل تیم اطلاع رسانی خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که هنوز پیوستن هیچ بازیکنی به مس در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور قطعی نشده است افزود: باشگاه در حال مذاکره با تک تک بازیکنان مورد نظر اعلامی در لیست آقای افضل هستیم و تلاش می کنیم تیمی قدرتمندتر از دو فصل قبل را روانه رقابت های لیگ کنیم.
نجفی در عین حال افزود: اسامی اعلامی از سوی رسانه ها فعلا در حد مذاکره بوده و توافق نهایی هنوز انجام نگرفته است و طی روزهای آینده ترکیب تیم برای فصل جدید را اعلام خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.