کد خبر : 65159
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 10:46
-

فلاح در مقاومت البرز ماندنی شد/اضافه شدن کاظم صادقی به کادر فنی

فلاح در مقاومت البرز ماندنی شد/اضافه شدن کاظم صادقی به کادر فنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده برای سومین فصل پیاپی هدایت مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال ایران را برعهده گرفت.این مربی البرزی پس از رایزنی با مسئولان باشگاه و بررسی شرایط در فصل جدید برای سومین بار متوالی هدایت فنی این تیم نظامی را برعهده خواهد داشت. مدیر تیم فوتسال مقاومت البرز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده برای سومین فصل پیاپی هدایت مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال ایران را برعهده گرفت.این مربی البرزی پس از رایزنی با مسئولان باشگاه و بررسی شرایط در فصل جدید برای سومین بار متوالی هدایت فنی این تیم نظامی را برعهده خواهد داشت.

مدیر تیم فوتسال مقاومت البرز در این ارتباط گفت: برنامه پیشنهادی رضا فلاح زاده در باشگاه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد در فصل جدید سکان هدایت تیم به طور مجدد در اختیار این مربی جوان البرزی باشد.

محمد خالقی افزود: فلاح زاده در ۲ فصل گذشته با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش کرد و اولویت باشگاه در سومین سال حضور در لیگ برتر حضور این مربی بود.

وی با بیان اینکه در تلاشیم کادرفنی تیم مقاومت را تقویت کنیم گفت: در این خصوص صحبت هایی را با کاظم صادقی داشته ایم و در صورت توافق نهایی وی نیز به جمع کادرفنی مقاومت اضافه می شود.

مدیر تیم فوتسال مقاومت البرز از شروع تمرینات تیم از روز شنبه آینده خبر داد و گفت: با حضور برخی بازیکنان فصل گذشته و چند بازیکن جدید تمرینات کلید می خورد تا تیم کم کم به سمت آماده سازی حرکت کند.

خالقی خاطرنشان کرد: با چند بازیکن سرباز شاغل در تیم های لیگ برتر ویک کشور مذاکراتی را داشته ایم و امیدوارم بتوانیم با جذب آنها تیم را برای فصل جدید تقویت کنیم.

وی در پایان افزود: تلاش مجموعه باشگاه حضور تیم شایسته از البرز در فصل جدید فوتسال کشور است و در این مسیر حمایت وهمراهی استان را بسیار اثرگذار وتعیین کننده می دانیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.