کد خبر : 65379
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 - 10:09
-

افتخاری:شرایط برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم جهان فراهم است/دوشنبه تاریخ شروع لیگ نهایی می شود

افتخاری:شرایط برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم جهان فراهم است/دوشنبه تاریخ شروع لیگ نهایی می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سید رضا افتخاری گفت: جهانگیری معاون اول رئیس جمهور حمایت خوبی از فوتسال کشور دارد. فوتسال کشور شایستگی این را داشت تا مورد توجه مسئولان رده بالای کشور قرار بگیرد. رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه رنکینگ تیم ملی مناسب است گفت: خوشبختانه شرایط برای اینکه ما بتوانیم جزو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سید رضا افتخاری گفت: جهانگیری معاون اول رئیس جمهور حمایت خوبی از فوتسال کشور دارد. فوتسال کشور شایستگی این را داشت تا مورد توجه مسئولان رده بالای کشور قرار بگیرد.
رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه رنکینگ تیم ملی مناسب است گفت: خوشبختانه شرایط برای اینکه ما بتوانیم جزو چهار تیم جهان باشیم فراهم هست. فکر می کنم به علت اینکه رنگ ۵ جهان را داریم سرگروه قرار بگیریم و از گروه خود صعود می کنیم و امیدوارم در مراحل بعد هم بتوانیم موفق باشیم.
افتخاری با اشاره به اردوی کیش افزود: اردوی کیش امروز تکلیفش مشخص می شود، نماینده ما با مسئول کیش جلسه گذاشته و در حال رایزنی است.
وی ادامه داد: در کیش یکسری محدودیت‌هایی وجود دارد که اگر این محدودیت ها رفع نشود گزینه های دیگری دارد که یکی از استانهای کشور است که فردا مشخص می شود.
وی گفت: تیم ملی در این هفته به اردو خواهد رفت اگر کیش نشد به استان دیگری تیم را اعزام میکنیم.
افتخاری محدودیت کیش را کوچک بودن و پر رفت آمد بودن دانست و افزود: کیش به لحاظ کوچک بودن و تعداد زیاد مسافر نمی توانند پاسخگوی همه باشد.ما هم می خواهیم به تیم احترامی گذاشته شود که در شان تیم پنجم جهان باشد. اگر ببینیم استانی توان پذیرایی مناسب را ندارد تیم را به جای بهتر اعزام می کنیم .
افتخاری گفت: برخی استانها سالن مناسب دارند مثل اصفهان ، ارومیه و اردبیل و با توجه به شرایط آب و هوایی اردبیل احتمال دارد فردا با مدیر کل استان صحبت کنم و به توافق برسیم تیم را به اردبیل اعزام کنیم.
رئیس کمیته فوتسال درپایان به آغاز لیگ برتر اشاره کرد و گفت: دوشنبه همین هفته با هیئت رئیسه جلسه داریم و تاریخ آغاز لیگ را نهایی میکنیم.
منبع:خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

قعلا که شرائط را برای نابودی این تیم مهیا کرده اید