کد خبر : 65410
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 - 1:42
-

بارسلونا برنده دربی کاتالونیا

بارسلونا برنده دربی کاتالونیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نخستین دیدارها از مرحله یک‌چهارم نهایی لالیگا با شکست ال‌پوزومورسیا و پیروزی بارسلونا و اینترموویستار به پایان رسید. در این مرحله از مسابقات هر تیمی دو برد از سه بازی بدست آورد به مرحله بعدی صعود می‌کند. در نخستین دیدار این مرحله جمعه شب (۱۳ می / ۲۴ اردی‌بهشت)

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نخستین دیدارها از مرحله یک‌چهارم نهایی لالیگا با شکست ال‌پوزومورسیا و پیروزی بارسلونا و اینترموویستار به پایان رسید. در این مرحله از مسابقات هر تیمی دو برد از سه بازی بدست آورد به مرحله بعدی صعود می‌کند.

در نخستین دیدار این مرحله جمعه شب (۱۳ می / ۲۴ اردی‌بهشت) ال‌پوزومورسیا در سالن آنایتاسونا شهر پامپلونا میزبان مگنا بود. این دیدار در پایان ۴ بر ۳ به سود مگنا به پایان رسید. در این دیدار که تا لحظات پایانی ۳ بر ۳ دنبال می‌شد، آراسا، رافا یوسین، روبرتو ماتیل و دنیل سالدیسه برای مگنا گل‌زنی کردند. گل‌های ال‌پوزومورسیا نیز توسط گابریل لیما (۲ گل) و خوزه روئیس به ثمر رسید. همچنین در این دیدار گابریل لیما با دریافت کارت زرد دوم از سالن مسابقه اخراج شد تا کار ال‌پوزومورسیا در دیدار بعدی سخت شود.

سه دیدار دیگر این مرحله شنبه شب (۱۴ می / ۲۵ اردی‌بهشت) برگزار شد. در یکی از این دیدارها و در سالن شهرداری شهر پنیسکولا، اینترموویستار موفق شد ۳ بر ۲ مقابل میزبانش پنیسیکولا به برتری برسد. دنیل، بورخا و کاردینال گل‌زنان صدرنشین دور گروهی مسابقات در این دیدار بودند. گل‌های پنیسکولا نیز توسط کارلینهوس و آسنسیو به ثمر رسید. این دیدار تقابل خوان کارلوس، بهترین گل‌زن دور گروهی، با بهترین خط دفاع لالیگا بود.

در سالن شهر تطیله، پالما میهمان ریبرا نابارا بود. دیداری که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود میزبان به پایان رسید این در حالی بود که ریبرا نابارا ستاره خود، آندرسیتو را به دلیل مصدومیت در تیم ملی به همراه نداشت. در این دیدار خوزلیتو، روجر و دیوید پازوس برای ریبرا نابارا گل‌زنی کردند. آنتونیو وادیلو و سرخیو نیز گل‌های پالما را در این دیدار خارج از خانه را به ثمر رساندند.

در دربی کاتالونیا و در سالن نئو پاولو شهر سانتا کلما د گرامنت، تیم فوتسال بارسلونا میزبان سانتا کلما بود. در پایان این دیدار بارسلونا در روز قهرمانی تیم فوتبالش در مسابقات لالیگا، موفق شد ۲ بر یک میزبان خود را شکست دهد. سرخیو لوزا زننده هر دو گل بارسلونا در این دیدار بود. تک گل سانتا کلما نیز توسط کوروو به ثمر رسید.

تمامی دیدارهای دوم این مرحله ۲۰ می (۳۱ اردی‌بهشت) برگزار می‌شود.

نتایج دیدارهای نخست یک‌چهارم نهایی لالیگا (۱۳ و ۱۴ می / ۲۴ و ۲۵ اردی‌بهشت):

* مگنا ۴ – ال‌پوزومورسیا ۳

* پنیسکولا ۲ – اینترموویستار ۳

* ریبرا نابارا ۲ – پالما ۳

* سانتا کلما یک – بارسلونا ۲

 

برنامه دیدارهای دوم یک‌چهارم نهایی لالیگا (۲۰ می / ۳۱ اردی‌بهشت):

* ال‌پوزومورسیا -مگنا

* اینترموویستار – پنیسکولا

* پالما – ریبرا نابارا

* بارسلونا – سانتا کلما

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.