کد خبر : 65522
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 13:28
-

شمسایی:بازیکن کمکی نمی‌خواهم/ زمان شروع تمرینات‌مان خطرناک است!/کشاورز صاحب اختیار است

شمسایی:بازیکن کمکی نمی‌خواهم/ زمان شروع تمرینات‌مان خطرناک است!/کشاورز صاحب اختیار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره شروع تمرینات تیم تاسیسات دریایی از روز گذشته با حضور ۱۰ بازیکن، گفت: همین حالا هم برای آغاز تمرینات دیر شده است. ما با دو دروازه‌بان و هشت بازیکن تمرینات را استارت زدیم. علیرضا  وفایی و محمد شجری هم در تمرین حضور داشتند ولی وفایی یک مقدار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره شروع تمرینات تیم تاسیسات دریایی از روز گذشته با حضور ۱۰ بازیکن، گفت: همین حالا هم برای آغاز تمرینات دیر شده است. ما با دو دروازه‌بان و هشت بازیکن تمرینات را استارت زدیم. علیرضا  وفایی و محمد شجری هم در تمرین حضور داشتند ولی وفایی یک مقدار مصدومیت دارد که امیدوارم زودتر برطرف شود.

وی با بیان اینکه مجبور بوده تمرینات تیمش را آغاز کند، ادامه داد: من همیشه ۶۰ روز قبل از حضور در مسابقات بزرگ تمرینات را شروع می‌کنم که امسال به خاطر شرایطی که وجود داشت، یک مقدار دیرتر شد و معتقدم این زمان شروع خطرناک است.

سرمربی تیم تاسیسات درباره حضور محمد کشاورز در تمرین تاسیسات و وضعیت این بازیکن، گفت: محمد کشاورز با ما قرارداد دارد. من با خود این بازیکن هم صحبت کردم و منتظر خبر از سوی او هستم. محمد بازیکن بسیار بزرگ و ممتازی است و صاحب اختیار است! ما همه شرایط را برای همکاری با وی فراهم می‌کنیم.

شمسایی درباره اینکه آیا امکان جذب بازیکنان برزیلی هم برای تیمش وجود دارد یا خیر، تاکید کرد: ما با دو، سه گزینه در پست‌هایی که نیاز داشتیم، صحبت کرده‌ایم ولی اولویتمان جذب بازیکن داخلی است. اگر نتوانیم با گزینه‌های داخلی به توافق برسیم بازیکنان برزیلی را به خدمت خواهیم گرفت.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت مهدی جاوید برای حضور در تیم تاسیسات و مخالفت باشگاه گیتی پسند، اظهار کرد: جاوید از جمله بازیکنان مورد علاقه من است که توانایی زیادی دارد ولی آقای طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند به من گفت که جاوید را فقط به عنوان یار کمکی به تاسیسات می‌دهد چون خودشان قصد تیمداری دارند. البته باید بگویم ما نیازی به بازیکن کمکی نداریم و معتقدم باید از بازیکنانی استفاده کنیم که از ابتدا در تمرینات تیم حضور داشته‌اند

سرمربی تیم تاسیسات درباره حضور خسروی در کادر فنی تیم تاسیسات با وجود عدم افزایش بودجه این باشگاه، تاکید کرد: بودجه ما نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است ولی توانستیم با ورودی و خروجی‌های تیم، یک مقدار مسائل مالی را بالا و پایین کنیم. به عنوان مثال شهاب سفال منش بعد از مسابقات جام باشگاه‌های جهان و جام باشگاه‌های آسیا به خاطر عدم حضور در ایران، از تیم تاسیسات جدا می‌شود.

شمسایی افزود: خسروی تجربه کار به عنوان سرمربی و مربی در لیگ برتر را دارد و می‌تواند به ما کمک کند. رضا ناصری و اصغر قهرمانی هم در کنار امیر شمسایی در تیم حضور دارند و کار را به صورت گروهی پیش خواهیم برد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.