کد خبر : 65505
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 9:24
-

نمی توان تیم های لیگ را فدای ۱۴ بازیکن تیم ملی کرد

نمی توان تیم های لیگ را فدای ۱۴ بازیکن تیم ملی کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در بلاتکلیف ترین روزهای فوتسال ایران که هر روز روایت متفاوتی از شروع لیگ برتر به گوش می رسد امروز قرار است به طور قطع در مورد زمان شروع فصل جدید تصمیم گیری شود.در هفته های اخیر سازمان لیگ فوتسال تلاش زیادی برای برگزاری لیگ در نیمه دوم مرداد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در بلاتکلیف ترین روزهای فوتسال ایران که هر روز روایت متفاوتی از شروع لیگ برتر به گوش می رسد امروز قرار است به طور قطع در مورد زمان شروع فصل جدید تصمیم گیری شود.در هفته های اخیر سازمان لیگ فوتسال تلاش زیادی برای برگزاری لیگ در نیمه دوم مرداد و حتی پس از جام جهانی داشته در حالی که رئیس کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی در تلاش برای برگزاری بازی ها درنیمه تیرماه هستند. اتفاقی که باعث تقابل این دو گروه شده اما مقرر شد تا امروز و در جلسه تعیین کننده سازمان لیگ فوتسال تکلیف قطعی فصل جدید لیگ برتر مشخص شود. در آستانه این جلسه سعید نجاریان از اعضای قدیمی هیات رئیسه سازمان لیگ به خبرورزشی گفت: ما قبلا تاریخ احتمالی را اعلام کرده و امروز می خواهیم تاریخ دقیق را مشخص کنیم اما اینطور نیست که به خواسته آقایان عمل کنیم.ما قبلا نیمه دوم مرداد را زمان شروع لیگ اعلام کرده بودیم و قصد نداریم تغییری در این تاریخ بدهیم.

نجاریان با بیان اینکه امکان شروع لیگ در نیمه تیر نیست گفت: هر روز تماس هایی از مدیران باشگاه ها داریم که می خواهند زمان لیگ را به زودتر موکول نکنیم چرا که اکنون به جز تاسیسات که در آسیا حاضر است هیچ تیمی استارت نزده و همه بنا را بر مرداد ماه گذاشته اند. من نه به عنوان یک عضو هیات رئیسه بلکه به عنوان یک مدیر و یک مربی می گویم که امکان تغییر تاریخ وجود ندارد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی برنامه ای به سازمان لیگ ارائه نداده تا لیگ برتر اساس آن چیده شود تاکید کرد: قبلا بحث بازی با برزیل را مطرح کردند اما چیزی درباره قطعی بودن یا لغو آن به ما اعلام نشد.اگر بازی با برزیل لغو شده بود باید همان موقع اعلام می کردند.ناظم الشریعه هیچ برنامه ای به ما نداده و چطور انتظار دارد ما بر اساس هیچ برنامه ای زمان شروع لیگ را مشخص کنیم؟آقایان می گویند به خاطر بازیکنان تیم ملی و اینکه قراردادی ببندند و خیالشان راحت باشد لیگ زودتر شروع شود اما مگر می شود همه باشگاه ها را فدای ۱۴ بازیکن تیم ملی کرد؟

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه دوشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

تا وقتی امثال تو تو هییت رییسه باشن فوتسال ما فقط پسرفت میکنه

سرور سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

آخه چقدر دلسوز فوتسال کشور ایران شدین شماها
تا حالا با وجود آقای نجاریان و امثال ایشون تو این چند سال منظم ترین لیگو تو ایران داشتیم
ایشون که حرف منطقی زدن اگه فهمت از فوتسال همینه پس بهتره چیزی نگی سنگین تری
درضمن یک سال لیگ برتر نبودین بی حاشیه ترین لیگو تجربه کردیم

نام دوشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

آقای نجاریان.
تیم ملی به نظرت مهم نیست، بنظرت تیم ملی نباید نتیجه بگیره همه تیم های ملی بقیه کشورها اردو دارن تیم ملی ایران هنوز اردو نداره بعد شما میگی نباید بخاطره ۱۴ نفر لیگ زود شروع بشه اگر تیم ملی نتیجه نگیره میدونی چه حرفهایی پشت فوتسال در میاد.

سعید دوشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

اقای نج یعنی تیم ملی ارزش نداره اگر لیگ برتر بیافته مردادماه فوتسال نابود میشه.

نام ... دوشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

تو ک رزومت تو فوت سال مشخصه خدا وکیلى دیگه إظهار نظر نکن راستى سأرى چندم شد؟

نام ... دوشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹

تیم ملی مهم نیست!!!!!!!!!!!!!!