کد خبر : 65617
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 13:11
-

تعمیرات سالن رضا زاده؛عامل لغو اردوی تیم ملی

تعمیرات سالن رضا زاده؛عامل لغو اردوی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان در اردبیل هم به مانند اردوی کیش لغو شد تا با توجه به شروع دیرهنگام لیگ ، آمادگی ملی پوشان برای حضور در جام جهانی دچار اشکال شود. بررسی ها نشان می دهد دلیل اصلی لغو اردوی تمی ملی در اردبیل آماده نبودن سالن حسین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان در اردبیل هم به مانند اردوی کیش لغو شد تا با توجه به شروع دیرهنگام لیگ ، آمادگی ملی پوشان برای حضور در جام جهانی دچار اشکال شود.
بررسی ها نشان می دهد دلیل اصلی لغو اردوی تمی ملی در اردبیل آماده نبودن سالن حسین رضا زاده است ، سالنی که اتفاقا با حضور تیم ملی فوتسال امید در سال ۸۶ افتتاح شده است.
در برنامه افتتاحیه ورزشگاه جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل تیم فوتسال امید ایران به مصاف منتخب استان رفت و با ۷ گل این تیم را شکست داد.پس از این مراسم قرار بود تیمهای ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران و تایلند به مصاف هم بروند که این بازی به دلیل شرایط نامساعد جوی و عدم پرواز تیم ملی فوتسال تایلند به اردبیل میسر نشد.
در حال حاضر مسئولان در حال تغییر کفش پوش این سالن هستند تا امکان میزبانی مسابقات بین الملل در رشته های سالنی فراهم آید.دیگر سالن های استان نیز به لحاظ امکانات و کف پوش از شرایط مورد نظر برخوردار نبودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.