کد خبر : 65589
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 9:59
-

دیر اما به موقع به فکر افتادیم!/ استارت برای تشکیل تیم های پایه فوتسال

دیر اما به موقع به فکر افتادیم!/ استارت برای تشکیل تیم های پایه فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال ایران منبع غنی استعداد است و به همین خاطر است که لیگ های فوتسال کشورمان هم با همه مشکلات با استقبال زیاد و تعداد تیم های زیاد برگزار می شود. لیگ امیدهای کشور که هم اکنون در مرحله نهایی خود به سر می برد با جدیت و استقبال خوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال ایران منبع غنی استعداد است و به همین خاطر است که لیگ های فوتسال کشورمان هم با همه مشکلات با استقبال زیاد و تعداد تیم های زیاد برگزار می شود. لیگ امیدهای کشور که هم اکنون در مرحله نهایی خود به سر می برد با جدیت و استقبال خوبی برگزار شد و این نشان می دهد که اسپانسرها هم روی این بخش سرمایه گذاری کرده اند با این حال نبود تورنمنت های بین المللی برای این رده در فوتسال باعث شده بود تا عملا خبری از تیم های پایه نباشد. هر از چند گاهی و به بهانه بازی های دوستانه، تیم امید فوتسال تشکیل می شود که در سالهای اخیر هدایت آن بر عهده سرمربی تیم ملی بوده و او همزمان هم تیم بزرگسالان و هم امید را هدایت کرده و تیم جوانان هم که چند سال پیش در برهه ای تشکیل شد عملا رنگ میدان را ندید و خبری از آن نشد به همین دلیل استعداد های بی شمار فوتسال ایران باید منتظر فرصتی برای ورود به تیم ملی بزرگسالان باشند که کار بسیار دشواری است اما حالا با راه افتادن تورنمنت هایی در رده پایه فکر تشکیل تیم های پایه به ذهن مسئولان خطورکرده است. در جلسه اخیر کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد تشکیل تیم زیر ۲۰ سال بحث شد. ترابیان رئیس این کمیته در این خصوص گفت: در این جلسه با توجه به نزدیک شدن مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آقایان در آسیا که از آذرماه امسال شروع خواهد شد نکات مختلفی را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داده و اعضای کمیته نگرانی خود را از عدم تشکیل کادر فنی جهت آغاز تمرینات و فعالیتهای مورد نظر این تیم اعلام کرد. ضمنا با اشاره به مصوبه های قبلی کمیته فنی و توسعه، با توجه به اینکه تمرکز کامل سرمربی تیم ملی باید روی تیم بزرگسال باشد و هرچه زودتر باید اقدامات لازم برای تشکیل کادر فنی تیم های زیر ۱۷ و ۲۰ سال گرفته شود.

این نگرانی در حالی از سوی کمیته فنی اعلام می شود که از چندی پیش مذاکراتی از سوی کمیته فوتسال انجام و احتمالاً تا چند وقت دیگر یک کادر فنی ایرانی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.تنها اختلاف برای راه اندازی این تیم ، قرار گرفتن امور تحت نظر سرمربی تیم ملی است که با توجه به درگیری ناظم الشریعه برای آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی مورد اختلاف است و نظر کمیته فنی نیز جداسازی فعالیت های این تیم از تیم ملی بزرگسالان است.از سوی دیگر چندین گزینه برای هدایت این تیم مطرح شده که بین کمیته فنی و کمیته فوتسال اختلاف نظر وجود دارد و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای این تیم مهم فوتسال ایران رخ می دهد.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.