کد خبر : 65693
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 - 9:56
-

سرمربی فوتسال را در میانه فصل عوض کردند،سرمربی فوتبال را نه!

سرمربی فوتسال را در میانه فصل عوض کردند،سرمربی فوتبال را نه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گذشته از تاخیر در تصمیم‌گیری برای تیمداری در لیگ و بروز مشکلات مالی، عملکرد مسئولان در تعیین کادر فنی و بی‌توجهی به نتایج هم عجیب به نظر می‌رسید در جایی که در ابتدای فصل سرمربی نه چندان موفق فصل گذشته به کار گرفته شد و حتی در طول فصل هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گذشته از تاخیر در تصمیم‌گیری برای تیمداری در لیگ و بروز مشکلات مالی، عملکرد مسئولان در تعیین کادر فنی و بی‌توجهی به نتایج هم عجیب به نظر می‌رسید در جایی که در ابتدای فصل سرمربی نه چندان موفق فصل گذشته به کار گرفته شد و حتی در طول فصل هم خبری از تغییرات و تقویت کادر فنی نشد.

این در حالی بود که به سرمربی تیم فوتسال این تیم با نخستین باخت تذکر داده شد و با وجود کسب نتایج خوب در میانه فصل با یک باخت دیگر سریعا تعویض شد اما در تیم فوتبال با وجود نتایج ضعیف روز به روز جایگاه سرمربی مستحکم‌تر شد و حتی از یک تذکر خشک و خالی هم خبری نبود.

البته دو مسئله برای این کار مطرح می‌شود؛ یکی اینکه گفته می‌شود مسئولان این باشگاه برای حفظ ورزشگاه آرارات که به لطف و همکاری طروسیان در اختیار این تیم قرار گرفت، با واهیک راه آمدند تا لااقل چمنی ثابت برای مسابقات خود داشته باشد و در واقع به خاطر حفظ مکان سرمربی را به هرقیمتی حفظ کرد.

مسئله دیگر مربوط می‌شود به زمزمه هایی که درباره واگذاری امتیاز گیتی‌پسند به گوش می‌رسد هرچند که مسئولان باشگاه به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنند اما جدا از این این مسائل در میانه فصل اخباری به گوش می‌رسید مبنی براینکه مسئولان باشگاه قصد دارند برای روانه کردن تیم فوتسالی پرقدرت امتیاز تیم فوتبال را واگذا کنند تا روی فوتسال متمرکز شوند.

با وجود این مسائل به نظر می‌رسد این مسائل چندان هم دور از ذهن نباشد که چون امید مسئولان باشگاه از لیگ برتری شدن تیم فوتبال قطع شده بود سعی کردند تا با واگذاری امتیاز این تیم پرهزینه حداقل در فوتسال قدرتمند ظاهر شوند و در نتیجه آنقدر به این تیم بی‌توجهی کردند تا سقوط کرد و قربانی شد تا امتیاز تیم در دسته یک هم از دست برود.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام چهارشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

اگر منظورتون محمود خواکچیه که باید بگم ایشون مبخواست تیم گیتی رو با اون فکرش شش نفره قهرمان کنه که اصلا امکان نداشت ما بقی بازیکنا همه از دور بازی خارج شدن افکار این اقا غیر قابل پیش بینیه