کد خبر : 65703
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 - 10:12
-

کشاورز:تا الان هیچ حمایتی از تیم ملی فوتسال ندیدم/جام جهانی شوخی بردار نیست

کشاورز:تا الان هیچ حمایتی از تیم ملی فوتسال ندیدم/جام جهانی شوخی بردار نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره لغو پی در پی اردوهای تیم ‌ملی فوتسال اظها‌ر کرد: تا الان که درباره تیم ‌ملی صحبت می‌کنیم هیچ حمایتی ندیده‌ام. عملا تمام اردوها لغو شد و انگار نه انگار که قرار است در جا‌م جها‌نی حاضر شویم. او ا‌ضافه‌ کرد‌: این شرایط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره لغو پی در پی اردوهای تیم ‌ملی فوتسال اظها‌ر کرد: تا الان که درباره تیم ‌ملی صحبت می‌کنیم هیچ حمایتی ندیده‌ام. عملا تمام اردوها لغو شد و انگار نه انگار که قرار است در جا‌م جها‌نی حاضر شویم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: این شرایط اصلا خوب نیست و هیچ کس به تیم ‌ملی کمک نمی‌کند. امیدوارم در روزها و ماه‌های آینده تیم ‌ملی کشورمان از این بلاتکلیفی خارج شود.

کاپیتان تیم ‌ملی فوتسال همچنین درباره دیدار کاروان تیم ‌ملی فوتسال با اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، بیا‌ن‌ کرد: دیدار خوبی با جهانگیری داشتیم. قول‌های خوبی داده شد و آقای جهانگیری اعتقاد داشتند که فوتسال در جامعه از جایگاه خوبی برخوردار است. آقای گودرزی، وزیر ورزش و جوانان هم از شرایط فوتسال رضایت داشت. امیدوارم بعد از این جلسه حمایت‌ها بیشتر شود.

کشاورز درباره این که تا چه حد امیدوار به بهتر شدن شرایط تیم ‌ملی دارد، تاکید کرد: با توجه به جلسه با معاون اول رییس جمهور امیدوار هستم که این وعده و وعیدها عملی شود. الان تاریخ ششم مرداد ماه برای شروع لیگ برتر تعیین شده و همه می‌توانند با توجه به آن بر‌نامه‌ریزی کنند.

او با بیان این که جا‌م جها‌نی شوخی‌بردار نیست، گفت: ما چهار سال منتظر جا‌م جها‌نی بودیم. الان که به این مسابقات رسیده‌ایم حمایت نمی‌بینیم. ما یک ماه را از دست داده‌ایم و باید برای روزهای دیگر بر‌نامه‌ریزی کنیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.