کد خبر : 65697
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 - 10:05
-

پس به نفع چه کسانی برنامه ریزی کردند؟/ تصمیم سازمان لیگ کاملا به ضرر تیم ملی و تاسیسات

پس به نفع چه کسانی برنامه ریزی کردند؟/ تصمیم سازمان لیگ کاملا به ضرر تیم ملی و تاسیسات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ساعاتی پیش از جلسه تعیین کننده سازمان لیگ برای تعیین زمان شروع فصل جدید لیگ برتر،مصاحبه سعید نجاریان که با روزنامه خبرورزشی انجام داده بود با واکنش شدید سرمربی تیم ملی روبرو شد.آنجا که نجاریان اعلام کرده بود همه باشگاه ها فدای ۱۴ بازیکن تیم ملی می شوند ناظم الشریعه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ساعاتی پیش از جلسه تعیین کننده سازمان لیگ برای تعیین زمان شروع فصل جدید لیگ برتر،مصاحبه سعید نجاریان که با روزنامه خبرورزشی انجام داده بود با واکنش شدید سرمربی تیم ملی روبرو شد.آنجا که نجاریان اعلام کرده بود همه باشگاه ها فدای ۱۴ بازیکن تیم ملی می شوند ناظم الشریعه را بر انگیخت و کار را به جایی رساند که با فراموش کردن مشکلات تیم ملی اینگونه بی پروا پاسخ نجاریان را بدهد: “وقتی به تیم‌ملی ایران به چشم منافع تنها ۱۴بازیکن می‌نگرند، من سرمربی باید بگویم که دیگر مشکلم لباس تیم نیست بلکه اول همین طرز فکرهاست.”

ناظم از پشت تلفن برای هیات رئیسه قاطی کرد

در جلسه هیات رئیسه این بار خبری از سرمربی تیم ملی نبود. او که جلسه پیشین را به حالت قهر ترک کرده بود این بار از پشت تلفن قصد داشت از برنامه هایش دفاع کند و افتخاری هم به ظاهر حامی او در این جلسه بود.این دو تاکید زیادی به برگزاری لیگ در تیرماه داشتند برخلاف سازمان لیگ که اصرار زیادی به شروع مسابقات در وهله اول بعد از جام جهانی و در غیر اینصورت در مرداد ماه داشت. از پشت تلفن صدای بلند ناظم الشریعه که می خواست حرفهایش را به کرسی بنشاند به گوش می رسید اما در هیات رئیسه در بر همان پاشنه قبلی می چرخید و خبری از پیاده کردن برنامه های سرمربی تیم ملی نبود.

مصالح تیم ملی و تاسیسات در نظر گرفته نشد

برخلاف آنچه که اعضای سازمان لیگ معتقدند در این برنامه نظر مساعد تیم ملی و تاسیسات دریایی که در جام باشگاه های آسیا و جهان حاضرند تامین نشد. تاسیسات قصد داشت پس از چند بازی در لیگ و با امادگی پای به این تورنمنت بگذارد و تیم ملی هم می خواست با آبدیده شدن ملی پوشان و انتخاب چند بازیکن دیگر از دل لیگ،آماده ترین ها را روانه جام جهانی کند اما برگزاری لیگ در ششم مرداد، اولا پس از بازی های تاسیسات در جام باشگاه های جهان و آسیا خواهد بود و ثانیا برای تیم ملی هم زمان کافی برای محک بازیکنان نیست.

لیگ به جای ۹ ماه ۷ ماه تعطیل شد

قبلا از برگزاری بازی ها در مهرماه و تعطیلی ۹ ماهه لیگ برتر به شدت انتقاد شده بود و اینکه این زمان تعطیلی بیش از همه به ضرر بازیکنان است و همان زمان سازمان لیگ اعلام کرد که برنامه ریزی اولیه یک برنامه خام بوده و تغییراتی در آن رخ خواهد داد. حالا با اعلام زمان ۶ مرداد به عنوان شروع لیگ برتر، ۷ ماه تعطیلی برای فوتسال باشگاهی ایران خواهد بود که تغییر چندانی برای بازیکان نخواهد داشت و ضررهای آن بیش از منافعی است که برای فوتسال خواهد داشت.

نجاریان سر تیم ملی منت گذاشت

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ که اظهاراتش پیش از جلسه به شدت ناراحتی سرمربی تیم ملی را در پی داشت پس از برنامه ریزی قطعی برای لیگ هم اینگونه اظهار نظر کرد که :” بنا داشتیم لیگ را در مهرماه شروع کنیم اما آقایان افتخاری و ناظم الشریعه اصرار کردند که زودتر شروع شود در حالی که اکثر باشگاه ها موافق مهرماه بودند ولی به خاطر آرامش بازیکنان تیم ملی و دغدغه نداشتن آنها تصمیم گرفتیم قبل از جام جهانی لیگ را شروع کنیم.ما فقط به خاطر تیم ملی و در خواست های افتخاری و ناظم الشریعه تن به برگزاری لیگ در مرداد ماه دادیم و گرنه این برنامه به سود باشگاه ها نیست.”

ناظم الشریعه واکنش نشان داد

سرمربی تیم ملی هم از این شیوه برنامه ریزی گلایه کرد و تاکید داشت که عواقب آن را به اطلاع سازمان لیگ رسانده است: “اگر لیگ ششم مرداد شروع شود، فقط پنج یا شش مسابقه برگزار می‌شود. من به مسئولان سازمان لیگ اثرات و نتایج این کار را گوشزد کرده‌ام و گفته‌ام که از این برنامه راضی نیستم. اگر مسابقات لیگ از تیرماه شروع می‌شد ما این امکان را داشتیم که یک تورنمنت دیگر برای تیم ملی تدارک ببینیم تا با خیال راحت به جام جهانی برویم.”

و نارضایتی تاسیسات

در شرایطی که یک پای برنامه ریزی سازمان لیگ حمایت از تاسیسات دریایی بود مربی بازیکن این تیم هم از برنامه ریخته شده گلایه دارد:” به عنوان یک باشگاه مجبوریم از قوانین تبعیت کنیم. این تاریخ برای بعضی‌ها خوب و برای بعضی‌ها هم بد است. ۶ مرداد برای ما خوب نیست چرا که ما دو تورنمنت مهم قبل از لیگ برتر داریم و باید با آمادگی در این مسابقات حاضر شویم.با این شرایط بدون بازی رسمی عازم جام باشگاه‌های فوتسال جهان می شویم و اتفاقا در بازی نخست هم با بارسلونا بهترین تیم جهان بازی می‌کنیم.سال گذشته قبل از لیگ قهرمانان آسیا، سه بازی سنگین از مسابقات لیگ برتر برگزار کردیم که تا حدود زیادی کمک حال ما شد.”

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید چهارشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

ای بابا شما ها این جوری هستید؟
اگر نمیخواین فوتسال نتیجه بگیره و نابود بشه یه کلمه بگین اینکارا چیه.تیم ملی رفته جام جهانی هنوز تمرین والله

احمد چهارشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

اقای منصوری میوه بخور برا سعید جوون هم پوست بکن حال کنید دور همی
مرد حسابی بیا برو جای این حرفا به تیم خودت فکر کن یادت نرفته که امسال کم کونده بود بره تیمت لیگ یک

انشالاه اقای داورزنی امسال تیمو میندازه شما هم اگر تو لیگ برتر تیم نداشته باشی باید جمع کنی بری از هییت رییسه

قرچکی چهارشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

لاله و لادن دوقلوهای به هم چسبیده خیلی جالب کنار هم نشستن چقدر فوتسال مملکت ما ضیفه بی درو پیکره که اینها باید تصمیم بگیرن هر دوتاشون تیماشون ته جدوله هر سال برا افتادن بسته میشن