کد خبر : 65758
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 - 9:31
-

کاظمی:به من هم پاداش و لوح قهرمانی آسیا را دادند/ می خواستم به قرچکی ها ثابت کنم به پیراهن تیمم تعصب دارم

کاظمی:به من هم پاداش و لوح قهرمانی آسیا را دادند/ می خواستم به قرچکی ها ثابت کنم به پیراهن تیمم تعصب دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین کاظمی که در لحظات آخر از همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا بازماند این روزها منتظر تشکیل اردوی جدید تیم ملی است و در پی آن در تکاپو برای انتخاب تیم جدیدش است: ماندنت در منصوری را باید منتفی شده بدانیم؟ من یکسال به خاطر مردم قرچک به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین کاظمی که در لحظات آخر از همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا بازماند این روزها منتظر تشکیل اردوی جدید تیم ملی است و در پی آن در تکاپو برای انتخاب تیم جدیدش است:

ماندنت در منصوری را باید منتفی شده بدانیم؟

من یکسال به خاطر مردم قرچک به این تیم آمدم چون یک تنشی ایجاد شده بود و می خواستم به آنها ثابت کنم که در هر تیمی باشم به پیراهن آن تعصب دارم.من خاطرات خوبی از مردم قرچک و طرفداران منصوری دارم و محبتهای آنها هیچگاه از یادم نمی رود اما شرایط به گونه ای است که ادامه همکاری ام با این تیم میسر نیست و به طور قطع از منصوری جدا خواهم شد.

مقصد بعدی ات مشخص است؟

دو پیشنهاد دارم که در حال بررسی آن هستم و به زودی تیم جدیدم را مشخص می کنم.

بحث بازگشتت به گیتی پسند صحت دارد؟

هنوز که وضعیت این تیم مشخص نیست و صحبتی در این باره نشده اما گیتی پسند خانه من است و از زمان تاسیس این تیم در آن بودم و فصل قبل هم شرایط به نحوی شد که محبور شدم جدا شوم. قطعا اگر پیشنهاد برسد به آن فکر خواهم کرد.

درمورد دعوتت به اردوی تیم ملی بگو؟

من ابتدا از آقای افتخاری و ناظم الشریعه تشکرکنم که حامی من بودند. من در آخرین لحظات پیش از مسابقات آسیایی از تیم ملی خط خوردم و سعی می کنم در مراحل بعدی تمام تلاشم را بکنم تا در تیم ملی باشم.آقای افتخاری لطف کرد و چند روز پیش مرا به کمیته فوتسال فراخواند و پاداش و لوح قهرمانی بازیکنان تیم ملی را به من هم داد که این کار برایم خیلی ارزشمند بود و انگیزه ای مضاعف به من داد.

در مورد تمرینات تیم ملی و مشکلات پیش رو چه نظری داری؟

تیم ملی شرایط خوبی داشت اما خب لغو اردوها به برنامه های کادرفنی و آمادگی بازیکنان لطمه می زند.خوشبختانه شنیدم که هتل المپیک رزور شده و قرار است اردوی های تیم ملی از سر گرفته شود. امیدوارم همه مشکلات حل بشود تا تیم ملی بتواند در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد. در جام جهانی قبلی ما می توانستیم جزو چهار تیم باشیم اما در مصاف با کلمبیا یک بازیکن ما اخراج شد و بازی از دست ما در رفت. تیم کنونی پتانسیل حضور در جمع ۴ تیم برتر را دارد و امیدورام به نحوی حمایت شود که به این افتخار برسد.

در مورد شروع لیگ در ۶ مرداد نظرت چیست؟

به نظرم بهتر بود بیشتر به فکر بازیکن باشند تا تیم ها. البته برگزاری ۵ هفته قبل از جام جهانی هم بد نیست اما می شد لیگ را زودتر شروع کرد تا بازیکنان کاملا در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

Afshine dost dashtani

نام..... پنجشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به تنهایی منصوری رو کله کردی . تیمی که مدعی قهرمانی بوده هر سال چطور وقتی شما اومدی مدی سقوط شده؟؟؟؟؟

كريمي پنجشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

اصلا معلوم نیست دنباله کیتی هستی

بي نام پنجشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

تا الان موس موس کردی بری کیتی

ساوه پنجشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶

افشین جادوگر آسیا.خاطراتت تو ساوه فراموش نمیشه