کد خبر : 65854
تاریخ انتشار : جمعه 31 اردیبهشت 1395 - 11:57
-

سایت AFC: قرعه ایران سخت به نظر می رسد

سایت AFC: قرعه ایران سخت به نظر می رسد
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارزیابی خود از قرعه نمایندگان قاره کهن در جام جهانی فوتسال کلمبیا، قرعه تیم ملی کشورمان را «ظاهرا سخت» قلمداد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی فوتسال و مشخص شدن حریفان نمایندگان آسیا در این رقابت ها،سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ارزیابی قرعه نمایندگان این قاره پرداخت و در مورد قرعه کشورمان نوشت به نظر می رسد قرعه ایران سخت باشد.
در این گزارش درباره ایران می خوانیم:
ایران ابرقدرت فوتبال آسیا که اوایل سال ۲۰۱۶ ازبک ها در خانه خود شکست داد تا برای یازدهمین بار قهرمان آسیا شود، در گروه به ظاهرسخت F در کنار اسپانیا قهرمان دو دوره جام جهانی ، مراکش، قهرمان آفریقا و تیم تازه وارد جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.
این گزارش سپس به بررسی قرعه دیگر نمایندگان آسیا یعنی ازبکستان،تایلند، ویتنام و استرالیا پرداخت و نوشت سخت ترین بازی نصیب استرالیا شده است.
AFC نوشت: اما از بین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا ،نماینده ای که سخت ترین بازی مرحله گروهی را دارد بدون شک استرالیا است، این تیم در گروه D با برزیل قهرمان پنج دوره جام جهانی همگروه شده است. علاوه بر سلسائو – که پس از شکست در فینال جام جهانی ۲۰۰۰ مقابل اسپانیا هنوز در هیچ یک از ۲۴ بازی خود در جام های جهانی شکست نخورده است- استرالیا با موزامبیک تازه وارد و همچنین اوکراین، که در سال ۱۹۹۶در اولین مسابقه خود استرالیا را با نتیجه ۱۱- ۲ شکست داد، و از این نظر رکوردی در جام جهانی بر جای گذاشت، رو به رو خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.