کد خبر : 65800
تاریخ انتشار : جمعه 31 اردیبهشت 1395 - 1:42
دسته‌بندی نشده
-

صعود آستی و رئال ریتی به فینال سری آ

صعود آستی و رئال ریتی به فینال سری آ
دو تیم آستی و رئال ریتی نخستین حضور خود در فینال سری آ را تجربه خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال آستی و رئال ریتی با برتری در دیدار سوم نیمه‌نهایی به فینال سری آ صعود کردند. در سومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی سری آ ایتالیا فصل ۱۶-۲۰۱۵ تیم‌های آستی و رئال ریتی موفق شدند حریفان خود را شکست دهند تا با برتری کلی ۲ بر یک به فینال بازی‌ها صعود کنند. این نخستین صعود دو تیم به دیدار نهایی است.

در دیدارهای امشب آستی در سن کوریگو، ۲ بر یک از سد آکوا اند اسپونه گذشت تا با دو برد پیاپی به فینال صعود کند. در این دیدار چیمانگوینهو و نورا برای آستی موفق به گل‌زنی شد. تنها گل آکوا اند اسپونه نیز توسط جوناس به ثمر رسید.

در ریتی و سالن پالامالفاتی، رئال ریتی میزبان لوپارنسه بود که موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ مهمان خود را مغلوب کند و به فینال صعود کند. هکتور، سائول، زانچتا و کورسینی گل‌زنان رئال ریتی در این دیدار بودند. گل‌های لوپارنسه نیز توسط آیکیو و سائول (گل‌بخودی) وارد دروازه ریتی شد. همچنین آیکیو و فوگلیا دو بازیکن لوپارنسه از زمین مسابقه اخراج شدند.

بدین ترتیب دو تیمی که دیدار نخست خود را با شکست پشت‌سر گذاشته بودند موفق شدند با پیروزی در دیدارهای بعدی، برای نخستین بار به فینال مسابقات سری آ صعود کنند. فینال بازی بصورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود و تیمی که موفق شود ۳ برد از ۵ بازی کسب کند به مقام قهرمانی می‌رسد.

نتیجه دیدار سوم نیمه‌نهایی (۱۹ می / ۳۰ اردی‌بهشت):

* آستی ۲ – آکوا اند اسپونه یک

* رئال ریتی ۴ – لوپارنسه ۲

برنامه اولین دیدار فینال (۲۵ می / ۵ خرداد):

* آستی – رئال ریتی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.