کد خبر : 65979
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1395 - 13:12
-

افتخاری: برای قرار گرفتن در جمع‌ برترین‌ها قرعه سخت و آسان فرقی ندارد

افتخاری: برای قرار گرفتن در جمع‌ برترین‌ها قرعه سخت و آسان فرقی ندارد
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: اگر تیمی بخواهد در جمع برترین‌های جهان قرار بگیرد دیگر قرعه سخت و آسان برای آن معنا ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی گفت: پس از بازدید از هتل پردیس دانشکده کرج، قراردادی را با این مجموعه به امضا رساندیم تا بازیکنان از دوشنبه تا پنجشنبه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در این محل پیگیری کنند. همان سیاستی را که برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۶ فوتسال ازبکستان داشتیم، برای جام جهانی فوتسال کلمبیا نیز ترتیب داده‌ایم تا با اقتدار موفق شویم. کادر فنی و بازیکنان با این هدف برنامه‌های خود را به‌طور ویژه پیگیری می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا اردوهای کیش و اردبیل کنسل شد، گفت: از ابتدا به‌صورت قطعی برگزاری اردوی تدارکاتی در شهرهای فوق اعلام نشده بود و پس از ارزیابی شرایط محیطی، امکانات و اسکان به این نتیجه رسیدیم که البرز بهتر از اردبیل و جزیره کیش است. همان‌طور که می‌دانید آب و هوای کیش بسیار گرم است و از لحاظ اسکان نیز جای مناسبی را در اختیار نداشتیم. اردوی اردبیل نیز به‌دلیل نامساعد بودن سالن فوتسال مورد تأیید قرار نگرفت.

رئیس کمیته فوتسال تصریح کرد: بارها اعلام کرده‌ام که با قطعیت یافتن هر موضوعی آن را از طریق سایت فدراسیون فوتبال که مرجعیت دارد و قابل استناد است، مطرح می‌کنیم. ابتدا در برخی رسانه‌ها مطرح شد که اردوی فوتسال در کیش و اردبیل برگزار خواهد شد و دوباره نوشتند که اردوی تدارکاتی لغو شد. این در حالی بود که هنوز در حال مذاکره و بررسی شرایط بودیم. برخی رسانه‌ها شیطنت کرده و همین امر موجب شد تا شبهه‌ای مبنی بر لغو پی در پی اردوهای تدارکاتی ایجاد شود.

افتخاری در ادامه در خصوص حضور نمایندگان ایران در جمع برترین نامزدهای فوتسال جهان عنوان کرد: اگر افرادی که این انتخاب‌ها را انجام داده‌اند، اطلاعات دقیق‌تری نسبت به بازیکنان ما به دست‌شان می‌رسید، شاید اکنون جایگاه‌های بالاتری را در اختیار داشتیم، اما برای شروع نیز کسب چنین جایگاه‌هایی در بین برترین نامزهای فوتسال جهان عالی است. ما باید شایستگی‌های خود را نشان دهیم تا مقام‌های بالاتری را به‌دست آوریم.

وی خطرنشان کرد: اکنون دو سال است که فوتسال با آرامش کارهای خود را انجام می‌دهد و سر و سامان گرفته است و این رشته با آرامش برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

رئیس کمیته فوتسال درباره ایجاد پایگاه ویژه برای فوتسال در آسیا گفت: نشستی را با علی کفاشیان، دکتر محمد حسین علیزاده و جوادی برگزار کرده و شرایط ایجاد پایگاه ویژه برای فوتسال در آسیا را در ایران بررسی کردیم. با توجه به اینکه کفاشیان ریاست فوتسال در آسیا را دارد، ایشان برنامه‌ریزی‌های مدونی برای موفقیت این ورزش داشته و بر همین اساس قصد داریم تا پایگاه ویژه برای فوتسال در آسیا را ایجاد کنیم. اگر این موضع اجرایی شود کار بزرگی را در آسیا انجام داده‌ایم و بدون شک تلاش ما مورد تقدیر کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته فوتسال در پایان درباره قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی فوتسال کلمبیا تصریح کرد: اگر کسی بخواهد در جمع برترین‌های جهان قرار بگیرید دیگر قرعه سخت و آسان برایش معنا ندارد. باید با تیم‌های سخت بازی کنیم تا از گروه خود صعود کرده و به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. معتقدم باید تیم‌های بزرگ را از پیش رو برداشت تا به هدف‌مان که همان قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جهان است، برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.