کد خبر : 65985
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1395 - 18:01
-

ال‌پوزو حذف شد پالما صعود کرد

ال‌پوزو حذف شد پالما صعود کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال پالما و مگنا به نیمه‌نهایی لالیگا اسپانیا صعود کردند. دقایقی پیش (۲۲ می / ۲ خرداد) در سومین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی لالیگا اسپانیا تیم‌های پالما و مگنا با برتری مقابل حریفان خود به نیمه‌نهایی صعود کردند. مگنا در سالن دپورتیز د مورسیا شهر مورسیا موفق شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال پالما و مگنا به نیمه‌نهایی لالیگا اسپانیا صعود کردند. دقایقی پیش (۲۲ می / ۲ خرداد) در سومین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی لالیگا اسپانیا تیم‌های پالما و مگنا با برتری مقابل حریفان خود به نیمه‌نهایی صعود کردند.

مگنا در سالن دپورتیز د مورسیا شهر مورسیا موفق شد تیم فوتسال ال‌پوزومورسیا را با گل ثانیه‌ها آخر دنیل سالادیس، ۴ بر ۳ شکست دهد و با برتری کلی ۲ بر یک به نیمه‌نهایی صعود کند و حریف بارسلونا در این مرحله شود. این نخستین بار از فصل ۱۱-۲۰۱۰ است که ال‌پوزومورسیا در این مرحله حذف می‌شود و نمی‌تواند به دیدار فینال صعود کند. گل‌های مگنا در این دیدار حساس را رافا یوسین (۲ گل)، آراسا و دنیل سالادیس به ثمر رساندند. آدری، ژه و ویکتور (گل‌بخوری) نیز برای ال‌پوزومورسیا گل‌زنی کردند. همچنین روبرتو مارتیل از مگنا با دریافت کارت زرد دوم از سالن مسابقه اخراج شد. از نکات جالب این بازی حضور تنها ۸ بازیکن در ترکیب مگنا بود.

همچنین در سالن سون مویکس، تیم فوتسال پالما ۲ بر یک میهمانش ریبرا نابارا را شکست داد. سرخیو و تافی گل‌زنان پالما در این دیدار بودند. تک گل ریبرا نابارا نیز توسط خوزلیتو به ثمر رسید. همچنین دیوید از ریبرا نابارا با دریافت کارت زرد دوم از سالن مسابقه اخراج شد. پالما با این پیروزی حریف اینترموویستار در مرحله نیمه‌نهایی شد.

نتایج دیدارهای سوم یک‌چهارم نهایی لالیگا (۲۲ می / ۲ خرداد):

* ال‌پوزومورسیا ۳ – مگنا ۴

* پالما ۲ – ریبرا نابارا یک

برنامه دیدار نخست نیمه‌‌نهایی لالیگا (۲۸ می / ۸ خرداد):

* بارسلونا – مگنا

* اینترموویستار – پالما

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.