کد خبر : 65981
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1395 - 13:16
-

ترابیان:واهمه ای از بازی با اسپانیا نداریم/درخواست ما شروع لیگ از تیرماه بود

ترابیان:واهمه ای از بازی با اسپانیا نداریم/درخواست ما شروع لیگ از تیرماه بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان اظهار کرد: در گروه‌بندی جام جهانی ما با سه تیم قدری روبه‌رو هستیم که هر چند گروه سختی به نظر می‌رسد اما نباید توانمندی و قابلیت تیم ملی فوتسال کشورمان را نیز نادیده گرفت. وی تصریح کرد: ما با اسپانیایی هم گروه شدیم که در مسابقات مختلف حتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان اظهار کرد: در گروه‌بندی جام جهانی ما با سه تیم قدری روبه‌رو هستیم که هر چند گروه سختی به نظر می‌رسد اما نباید توانمندی و قابلیت تیم ملی فوتسال کشورمان را نیز نادیده گرفت.

وی تصریح کرد: ما با اسپانیایی هم گروه شدیم که در مسابقات مختلف حتی با این تیم مساوی کردیم و ترس و واهمه‌ای از این تیم نداریم هر چند که تیم اسپانیا را در جام جهانی دست کم نمی‌گیریم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و ساحلی فدراسیون فوتبال، رویارویی تیم ملی فوتسال کشورمان را با تیم آذربایجان به عنوان یکی از تیم‌های قدر اروپایی یادآور شد و گفت: تیم آذربایجان در فوتسال سال‌هاست سرمایه‌گذاری کرده و حتی سه الی چهار بازیکن برزیلی را با تغییر ملیت به عضویت تیم ملی این کشور درآورده که از تیم‌های صاحب سبک فوتسال است.

ترابیان افزود: هم گروهی تیم ملی فوتسال ایران با مراکش که از تیم‌های خوب شمال آفریقاست و جهش خوبی را در سال‌های اخیر داشته و دارای قدمت ارزشمندی در فوتبال است، به یقین محک خوبی برای تیم ملی است تا با روحیه مناسب با برد حریفان بتواند به عنوان دو تیم صعود‌کننده از گروه خود باشد.

وی در مورد لغو اردوهای تیم ملی فوتسال بیان کرد: لغو اردوها خوب نیست و تیم ملی به جهت بازی‌ها و رویدادهای مهمی که در پیش رو دارد باید از آمادگی کاملی برخوردار باشد اما به دلیل برخی تعمیرات و آماده‌سازی کمپ تیم ملی تمرینات در مدت زمانی کوتاه لغو شده که امیدواریم دوباره شاهد برقراری تمرینات تیم ملی فوتسال در کمپ‌های تیم ملی باشیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و ساحلی فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما در حال حاضر دو رویداد مهم را برای فوتسال در پیش رو داریم که یکی از آنها دو بازی حساس در تهران با تیم ازبکستان است که خود این تیم در جام جهانی نیز حضور دارد.

این مسئول به تورنمنت تایلند با حضور تیم‌های مصر، ایران، قزاقستان و خود کشور تایلند اشاره کرد و ادامه داد: قطعاً این رقابت‌ها محک خوبی برای تیم ملی فوتسال است تا خود را آماده رقابت‌های جام جهانی کند.

ترابیان به آغاز لیگ فوتسال کشور از شش مرداد اشاره کرد و گفت: درخواست ما این بود که لیگ فوتسال از تیرماه شروع شود اما بنا به دلایلی که هیأت رئیسه لیگ تصمیم گرفتند، قرار شده از ششم مردادماه رقابت‌های لیگ استارت بخورد.

وی افزود: اگر بنده مخالفتی با این کار داشتم به خاطر تیم ملی بود چرا که باید به خاطر داشته باشیم باشگاه‌ها بسترساز تقویت و حمایت تیم ملی با بازیکنان مستعد هستند و باشگاه‌ها نیز باید خود را خدوم تیم ملی بدانند.

ترابیان از آغاز اردوی تیم ملی از روز دوشنبه خبر داد و تصریح کرد: ما اردوی مستمری را برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفتیم که امیدواریم دیگر شاهد لغو اردوهای تیم ملی فوتسال نباشیم و با یک زمانبندی مناسب دو رویداد مهم پیش رو برای تیم ملی فوتسال کشورمان با خوشی و شایستگی رقم بخورد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و ساحلی فدراسیون فوتبال بیان کرد: قطعاً بازیکنانی در تیم ملی فوتسال در ترکیب نهایی جام جهانی حضور دارند که انتظارات مردم را از قهرمان آسیا در رشته فوتسال در سطح جهانی برآورده کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.