کد خبر : 66145
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 11:36
-

حمایت قاطعانه رئیس فدراسیون از اردوی اروپایی فوتسال قبل از جام‌جهانی۲۰۱۶

حمایت قاطعانه رئیس فدراسیون از اردوی اروپایی فوتسال قبل از جام‌جهانی۲۰۱۶
ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال از حمایت قاطعانه رئیس فدراسیون فوتبال از اردوی اروپایی تیم‌ ملی ایران قبل از جام‌جهانی 2016 کلمبیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان با ابراز رضایت از بازدید مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال از اردوی تیم‌ملی در کرج گفت: بازدید بسیار خوبی از سوی رئیس فدراسیون صورت پذیرفت به شکلی که برای ساعاتی نیز پای درد دل بازیکنان ما نشستند و با اشراف فوق‌العاده خود به فوتسال همه ما را خوشحال کردند.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: رئیس فدراسیون با حمایت صریح و قاطع خود از اردوی مورد نیاز اروپایی ما قبل از جام‌جهانی خواستند که روز یکشنبه ابتدا جلسه‌ای در کمیته فوتسال برگزار کنیم و نتیجه آن که خواست‌های نهایی‌مان است را به جلسه‌ای با حضور ایشان برده و همه چیز را نهایی کنیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: مهدی تاج در پیگیری بازیکنان نسبت به پاداش وعده داده شده از دوره ریاست قبلی این فدراسیون اعلام کرد که هر مقدار پاداشی که توسط رئیس سابق فدراسیون تعهد شده را تعهد خود می‌دانند.

گفتنی است، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال بعدازظهر دیروز از اردوی تیم‌ملی فوتسال در کرج بازدید کردند. ضمن اینکه هدایت ممبینی، مسعود مرادی و اعضای هیات فوتبال استان البرزبه ویژه یمنی سرپرست و بیگ وردی دبیر هیات فوتبال که تلاش‌های بسیاری برای برگزاری این اردو در استان البرز انجام داده‌اند، نیز در این بازدید حضور داشته و تمرینات ملی‌پوشان را از نزدیک نظاره کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.