کد خبر : 66208
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1395 - 14:10
-

خودم همه چیز را درست می‌کنم

خودم همه چیز را درست می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شدت انتقادات از مراحل آماده سازی تیم ملی از سوی کادرفنی و بازیکنان به حدی بود که رئیس جدید فدراسیون فوتبال از کادرفنی خواست که فیتیله انتقادات را پایین بکشند. لغو اردوها و بازی های تدارکاتی تیم ملی، مناسب نبودن شرایط اسکان و پیراهن ملی پوشان،عدم پرداخت پاداش مناسب به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شدت انتقادات از مراحل آماده سازی تیم ملی از سوی کادرفنی و بازیکنان به حدی بود که رئیس جدید فدراسیون فوتبال از کادرفنی خواست که فیتیله انتقادات را پایین بکشند. لغو اردوها و بازی های تدارکاتی تیم ملی، مناسب نبودن شرایط اسکان و پیراهن ملی پوشان،عدم پرداخت پاداش مناسب به بازیکنان و برنامه نامشخص شروع لیگ برتر باعث شد تا ناظم الشریعه و چند بازیکن تیم ملی در مصاحبه های خود به شدت از شرایط موجود گلایه کرده و به نوعی از فدراسیون فوتبال به خاطر این بی توجهی در آستانه جام جهانی انتقاد کنند. فدراسیونی که در کوران اردوی تیم ملی درگیر انتخابات ریاست فدراسیون بود توجهی به شرایط تیمی که برای موفقیت در جام جهانی امید زیادی دارد نداشت با این حال با روی کار آمدن تاج شرایط رفته رفته تغییر کرد.

دیدار با معاون رئیس جمهور

دیدار با معاون رئیس جمهور اولین گام در راستای بهبود شرایط تیم ملی بود. هر چند در همین روزها اردوی اردبیل تیم ملی هم لغو شد با این حال وعده های معاون رئیس جمهور در دیداری که وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال هم بودند امیدها را به اردوی تیم فوتسال آورد. در پی آن اما تاج از ناظم الشریعه خواست فیتیله انتقادات را پایین کشیده و اجازه درست شدن شرایط را بدهد.

رضایت از اردوی کرج

با برگزاری اردوی تیم ملی در کرج، شرایط ملی پوشان به گفته ناظم الشریعه بهتر است و سرمربی تیم ملی که تلفن همراهش را از دسترس خارج کرده در آرامش به دنبال پیاده کردن برنامه هایش است.حضور تاج در اردوی تیم ملی در کرج اما گامی دیگر در جهت حمایت از این تیم بود. رئیس فدراسیون به همراه افتخاری رئیس کمیته فوتسال و هدایت ممبینی عضو هیات رییسه با حضور در محل تمرین تیم ملی از نزدیک از اردوی تیم ملی بازدید کردند.در پایان جلسه رئیس فدراسیون از ناظم الشریعه خواست تا به منظور انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی های بیشتر برنامه یکساله این تیم را از طریق کمیته فوتسال ارائه کند تا فدراسیون بتواند برای یکسال آینده برنامه ریزی کند.

قول های بزرگ تاج به ناظم

بحث اردوی خارجی پیش از جام جهانی و پاداش ملی پوشان دو مسئله مهمی است که ناظم الشریعه از تاج خواسته تا آنها را پیگیری کند.از سویی صحبت های رئیس فدراسیون با بازیکنان تیم ملی و اشرافی که او به فوتسال داشته باعث خوشحالی ملی پوشان شده تا نسبت به بهبود شرایط امیدوار باشند. از سوی دیگر رئیس فدراسیون با حمایت صریح و قاطع خود از اردوی مورد نیاز اروپایی ما قبل از جام‌جهانی از سرمربی تیم ملی خواست که روز یکشنبه ابتدا جلسه‌ای در کمیته فوتسال برگزار کرده و نتیجه آن را به جلسه‌ای با حضور ایشان برده و همه چیز را نهایی کند.مهدی تاج در پیگیری بازیکنان نسبت به پاداش وعده داده شده از دوره ریاست قبلی این فدراسیون هم  اعلام کرده که هر مقدار پاداشی که توسط رئیس سابق فدراسیون تعهد شده را تعهد خود می‌داند.

وعده های تاج عملی می شود؟

تاج که پیش از این درجلسه ای با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال قول عمل به وعده های او را داده و مربی پرتغالی را به ماندن در ایران مجاب کرده بود هر چند در انجام بخشی از آنها تاکنون موفق نبوده با این حال این سیاست را در قبال تیم ملی فوتسال هم در پیش گرفته است. به نظر می رسد اگر تاج بتواند اردوی اروپایی تیم ملی که به نظر می رسد کشور ایتالیا باشد را قطعی کند کادر فنی تیم ملی تا حدود زیادی از شرایط راضی خواهد بود و آن وقت است که با ملایم شدن مصاحبه ها شاید از وعده حضور در جمع ۴ تیم برتر دنیا با قاطعیت بیشتری سخن بگویند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.